Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hannah83
Någon som har något begripligt mönster på en podeagi? Är lite sugen på att sy en sådan, men jag hittar bara beskrivningar på engelska. :hmm: Någon som gjort en och/eller eventuellt har en får jätte gärna visa bild! :app: Tar tacksamt emot alla tips! :tumup:
Av lilla trasdockan
lätt att ändra i mönstret. sy då ett stycke som går från höftben till höftben (eller önskad bredd) så på ett band högst upp. gör mt axelband och sy fast mellan alla lager och gör en förstärkande söm. gick det att förstå?
Användarens profilbild
Av Hannah83
Alecsandra skrev:lätt att ändra i mönstret. sy då ett stycke som går från höftben till höftben (eller önskad bredd) så på ett band högst upp. gör mt axelband och sy fast mellan alla lager och gör en förstärkande söm. gick det att förstå?

Jo, jag förstår, men jag var ute efter ett färdigt recept. :lol: Kanske inte finns nåt bra, jag får väl greja själv!
Användarens profilbild
Av Panakeia
då skulle jag utgå från ett mt mönster. Förlänga sittplattan med kanske...20-30 cm och så har du en smal sjal med sneda axelband.?

eller fattade jag fel nånstanns nu?
Användarens profilbild
Av Hannah83
Panakeia skrev:då skulle jag utgå från ett mt mönster. Förlänga sittplattan med kanske...20-30 cm och så har du en smal sjal med sneda axelband.?

eller fattade jag fel nånstanns nu?

Nej, jag tror du fattade mig alldeles förträffligt bra! :vågen: Såklart att jag gör så, fast med rak rygg och extra förstärkta axelband! Tack! Kanske liite bradare oxå, så det inte blir för smalt.

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?