Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag skulle vilja ha en duk till utebordet, fast dessvärre sitter det ett parasoll i mitten av bordet och det sitter där hela säsongen. Parasollet är så stort att det inte går att plocka ur lätt, vilket försvårar dukgrejen.

Kan man klippa i en duk så att det blir ett hål i mitten samt en öppning (ett klipp) från en långsida fram till hålet, så man lätt kan lägga på duken? Eller kommer det att bli sladdrigt och dåligt? Funkar en vaxduk bättre till det?
Krysshål vore bra men då måste jag ju ta ur parasollet varje gång jag ska ta av duken och det ville jag ju inte.

Men med kardborreband så måste jag lägga tyget lite omlott väl? Blir inte duken knölig då?

Små snören var ju en ganska fiffig idé. :D Kan man sy fast det på en vaxduk månne? :think:
Skorpan081 skrev:Om du har ett fyrkantigt bord kan du kanske lägga löpare på istället för en hel duk. Tvärsöver liksom.
Det testade jag en sommar faktiskt. Jag kanske ska göra det igen. Hmm. :hmm:

Jag vill nog ta av duken då och då så att bordet står där med sin träyta, det känns lite mer rofyllt. Men ibland vill jag kunna lägga på en färgglad duk och ha lite kalaskul.
jag tror inte det blir knöligt med kardborre - däremot kan det bli lurigt med knytbanden inbillar jag mig om man råkar ställa nått på? - det beror ju på hur stort bordet är, hur mycket utrymme det finns att inte ställa nått på skarven - och det gäller ju alla typer av sammanfogningar.

Det slätaste måste ju vara dragkedja....?

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?