Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
I helgen när solen tittade fram föddes två nya solhattar här hemma:

Bild

Bild

Bild

Nu vill jag se era alster!!! :D
Användarens profilbild
Av knutis
Här kommer ett försök från mig. Ska sätta igång med att göra fler efter påsk. Men då blir det nog ett annat mönster

Bild
Användarens profilbild
Av idamlolsson
Jag tänkte för första gången visa något som jag har sytt här och eftersom det senaste var just solhattar så visar jag dem. Kanske inte fullt lika proffsigt sytt som mycket annat här, men jag blev ganska nöjd i alla fall. (och det verkar hon som ska ha dem också vara :D )
fast färgerna i bilden blev visst lite dassiga
Bild
Användarens profilbild
Av anxy
idamlolsson skrev:Jag tänkte för första gången visa något som jag har sytt här och eftersom det senaste var just solhattar så visar jag dem. Kanske inte fullt lika proffsigt sytt som mycket annat här, men jag blev ganska nöjd i alla fall. (och det verkar hon som ska ha dem också vara :D )
Bild
:heart:
Användarens profilbild
Av florin
idamlolsson skrev:Jag tänkte för första gången visa något som jag har sytt här och eftersom det senaste var just solhattar så visar jag dem. Kanske inte fullt lika proffsigt sytt som mycket annat här, men jag blev ganska nöjd i alla fall. (och det verkar hon som ska ha dem också vara :D )
Bild
De är jätte fina! Lite lustig att se den till höger för jag har oxå sytt solhatt i det tyget för något år sedan, samma modell på hatt dessutom :lol:
Användarens profilbild
Av idamlolsson
florin skrev:
De är jätte fina! Lite lustig att se den till höger för jag har oxå sytt solhatt i det tyget för något år sedan, samma modell på hatt dessutom :lol:
Tack!
Jag köpte flera meter av det där tyget för några år sedan och det har använts till allt från draperi i köket och kuddfodral till klänningar åt dottern och nu då även solhatt. Me like :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?