[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 7241816
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Tyg till vårjackor? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lilla trasdockan
vindpopplin som man inprignerar finns bl.a hos ohlsson tyg & stuv
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag hade också valt vindpoplin, det är väl det eller bävernylon som man kan köpa i vanliga tygaffärer och bävernylonen blir ju lite tjockare och stelare. Denim är ju snyggt också, men det är ju i bomull så det lär ju suga åt sig väta rätt bra.
Av lilla trasdockan
jag skulle viälja flecce, sydde en sån åt anna och det blev skitbra!
Användarens profilbild
Av myralea
Jag sitter också med vårjacksplaner till plutt och tänkte nog använda en stuvbit gråvitt linnetyg med nån slags ytbehandling som yttertyg, vattenavstötande och lite vindtätt utan att vara prassligt och stelt. Till foder får det bli en gammal svart lammullströja som råkade krympa lite i tvätten och lite limegröna/svarta vamlingbolagsstuvar som piffiga infodringar längs kanterna. Billigt och bra, det mesta finns i tyghögarna hemma! Behöver bara köpa en matchande dragkedja och lite tryckknappar. :D

Min största fundering är mest hur den ska se ut! Har lite svårt att bestämma mig, just nu tänker jag mig en anoraksliknande modell (för att det är snyggt). Fast av praktiska skäl får den nog bli med dragkedjeöppning hela vägen ned...

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?