Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Stream skrev:någon som kan vara snäll och mäta lite?
Har inget måttband tillhanda härnere, men runt min 5-månaders fotled så kommer jag lätt runt om jag tar ett tag med handen så att tummen och pekfingret möts. Se tror jag inte det händer så jättemkt med fotleden för jag kan göra samma grepp på min 20-månaders men då blir det mindre kontaktyta på fingrarna utan det är mer naglarna som möts...

Usch vet inte om du har nytta av det, men jag tänkte mest att om det inte skiljer så jättemkt så behöver man kanske inte ha ett så exakt mått... annars kan jag jaga upp ett måttband så småningom ...
he77na skrev:
Stream skrev:någon som kan vara snäll och mäta lite?
Har inget måttband tillhanda härnere, men runt min 5-månaders fotled så kommer jag lätt runt om jag tar ett tag med handen så att tummen och pekfingret möts. Se tror jag inte det händer så jättemkt med fotleden för jag kan göra samma grepp på min 20-månaders men då blir det mindre kontaktyta på fingrarna utan det är mer naglarna som möts...

Usch vet inte om du har nytta av det, men jag tänkte mest att om det inte skiljer så jättemkt så behöver man kanske inte ha ett så exakt mått... annars kan jag jaga upp ett måttband så småningom ...
Tack! Då vet jag på ett ungefär (jag hade bara min treåring att måtta på ;)). Du får gärna jaga fram ett måttband också, eftersom jag tänkte göra pösiga byxor så är fotledsmåttet nästan det viktigaste på hela byxan för att den inte ska bli för stor.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?