Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av gurkan
Jag har en eurasier som har mjuk och skön underull. Vi har sparat massor med ull från honom, och min plan är att jag ska hitta någon (nånstans) som kan hjälpa mig att spinna garn av hans ull så jag kan sticka världens skönaste handledsvärmare.

Finns det någon spinnare här? :) Självklart mot betalning!
Av gurkan
florin skrev:Jag har en klasskompis som ska skicka sin hunds hår till nån som ska göra garn av det åt henne. Kan kolla med henne var om du vill?
Ja, jättegärna! :app:
Av Britt
Mamma har stickat av hundhår från våra samojeder för kanske 20 år sedan. Det blev VANSINNIGT varma tröjor (jag är den typiska t-shirtmänniskan som aldrig har långärmat). Och vantarna ses med misstänksamhet av andra hundar. Men det blev gosiga plagg och jättefint! Hoppas du får till det!
Av gurkan
Britt skrev:Mamma har stickat av hundhår från våra samojeder för kanske 20 år sedan. Det blev VANSINNIGT varma tröjor (jag är den typiska t-shirtmänniskan som aldrig har långärmat). Och vantarna ses med misstänksamhet av andra hundar. Men det blev gosiga plagg och jättefint! Hoppas du får till det!
Åh vad kul! :) Eurasiern är framavlad på 50 % samojed, så jag misstänker att det blir lika varma grejer. ;)
Av gurkan
Katja77 skrev:Får du inte napp har jag en bekant som gör sånt.
Jaaa! :vågen: Hur kommer jag i kontakt med bekantingen? :)
Användarens profilbild
Av Plinga
gurkan76 skrev:
Katja77 skrev:Får du inte napp har jag en bekant som gör sånt.
Jaaa! :vågen: Hur kommer jag i kontakt med bekantingen? :)
Jag har skrivit till henne. Återkommer när hon svarat.
Av gurkan
Juliusdotter skrev:Om du inte får napp där, har syrran en kompis som spinner allt som går att spinna
Gött mos! Då har jag flera härliga napp nu, tack så mycket! :tumup:

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?