Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av solängel
Blir det nåt sådant? Vad? Vem?

Förra året byttes ju påskpynt, men det känns som kort om tid för det nu, eller?
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Jag fick en sådan bra ide häromdagen som jag tänkte kunde passa till ett byte men har såklart glömt det nu :hmm: :hopmad:

Skulle ha föreslagit det här med en gång.
Ska se om jag kan lyckas komma på vad det var.
Användarens profilbild
Av solängel
Maddemoa skrev:Jag fick en sådan bra ide häromdagen som jag tänkte kunde passa till ett byte men har såklart glömt det nu :hmm: :hopmad:

Skulle ha föreslagit det här med en gång.
Ska se om jag kan lyckas komma på vad det var.
:lol:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Påskpynt funkar väl som byte.
Skyndar man sig att anmäla sig lördag - måndag så kan man få en bytesadress på tisdag och sen har man April på sig att pyssla.

Jag kan ta emot anmälningar till ett byte. Har varit lite förvirrad senaste veckan så jag har helt glömt göra någon omröstning.
(Nästa byte tänker jag inte göra någon omröstning utan då går jag efter det som kom som nummer två i Mars. Bärdon.)
Användarens profilbild
Av solängel
zmurfan skrev:Påskpynt funkar väl som byte.
Skyndar man sig att anmäla sig lördag - måndag så kan man få en bytesadress på tisdag och sen har man April på sig att pyssla.

Jag kan ta emot anmälningar till ett byte. Har varit lite förvirrad senaste veckan så jag har helt glömt göra någon omröstning.
(Nästa byte tänker jag inte göra någon omröstning utan då går jag efter det som kom som nummer två i Mars. Bärdon.)
Fast påsken är ju rätt tidig i år, eller hur? Det är kanske inte så kul att få påskpynt i slutet på april (säger jag som tänker börja plocka fram till veckan 8) ) Skulle vara ett "minibyte", då, och så bärdon som det "riktiga" aprilbytet?
Användarens profilbild
Av fröken_zombie
Jag röstar för bärdon :D

påskafton är redan 11 april, så det e inte många dagar kvar...
Av Smultronbarn
Bärdon låter som ett mycket stooort och tidskrävande byte... :roll:
Användarens profilbild
Av 4ungar
:vågen: bärdono o inget påskbyte 8)
Användarens profilbild
Av doddit
4ungar skrev::vågen: bärdono o inget påskbyte 8)
:iagree:
Användarens profilbild
Av solängel
fröken_zombie skrev:påskafton är redan 11 april, så det e inte många dagar kvar...
Precis min tanke.

Men då blir det bärdon då, eller? Fixar Zmurfan bytet, eller ska jag göra det?
:hide: Jag har ju aldrig gjort det, men hur svårt kan det vara?
Användarens profilbild
Av solängel
Smultronbarn skrev:Bärdon låter som ett mycket stooort och tidskrävande byte... :roll:
Det behöver väl inte bli så stort, jag menar, man behöver ju inte göra värsta superselen à la beco butterfly, utan en enkel ringsjal.
Användarens profilbild
Av zmurfan
solängel skrev:
fröken_zombie skrev:påskafton är redan 11 april, så det e inte många dagar kvar...
Precis min tanke.

Men då blir det bärdon då, eller? Fixar Zmurfan bytet, eller ska jag göra det?
:hide: Jag har ju aldrig gjort det, men hur svårt kan det vara?
Jag kan fixa. Har ju vanan inne nu. :)

Men en tanke. Om det ska bli bärdon som bytesobjekt. Ska vi kanske ta lite längre bytestid? Att man får en vecka på sig att anmäla sig nu och sen får hålla på till slutet av Maj med att pyssla? Eftersom bärdon är så stor sak tänkte jag. Vad tror ni?

Jag kan fixa en anmälningstråd lite senare när jag är hemma igen. Är hos svärföräldrarna nu.
Av corona
Jag är inte säker på om jag är med om det blir bärdon, beror på en massa saker...
Men, om jag är med skulle jag absolut uppskatta lite längre tid än vanligt... just för att det skulle kunna vara en lite störe grej man ger sig på...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?