Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Mönster som passar en liten tjej som har motsvarande 92 i köpkläder.
Jag menar, det ska ju inte vara figursytt, man har ju lite att röra sig med... Men det är svårt att hitta mönster
Vad är det du vill sy mer specifikt? Byxor, tröjor, klänningar etc? Jag gillar tidningen Ottobre Design. Där finns oftast några basmönster och så några lite mer arbetade. Arbetsbeskrivningarna kan dock vara lite knepiga att följa ibland.
Ett tips kan vara att surfa lite sybloggar och se om du hittar någon modell du vill göra. Oftast är bloggarna så ärliga att de berättar vilken bok eller tidning mönstret de använt kommer ifrån.
äpple skrev:Vad är det du vill sy mer specifikt? Byxor, tröjor, klänningar etc? Jag gillar tidningen Ottobre Design. Där finns oftast några basmönster och så några lite mer arbetade. Arbetsbeskrivningarna kan dock vara lite knepiga att följa ibland.
Ett tips kan vara att surfa lite sybloggar och se om du hittar någon modell du vill göra. Oftast är bloggarna så ärliga att de berättar vilken bok eller tidning mönstret de använt kommer ifrån.

Fast få av dem som sy-boggar är nöjda med köpes-mönster. De flesta gör sina egna justeringar.

Ottobres mönster är typiska såna mönster som behövs justeras. Ofta är de väldigt breda i modellen...
Saken är ju att jag är skitless på mönster från både tidningar och böcker, för det blir ju aldrig nånsin bra! :evil:
Därför hoppas jag att någon av alla som syr här och har mönster, kanske som man knåpat själv, kan tänka sig att sälja till mig. Allt av intresse, klänningar, tröjor, byxor, mössor...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?