Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Stark
Nu har jag da pysslat och knapat pa en lite sommarklanning till C. Fick hjalp av florin igarkvall med hur jag ska gora med kantband. Jag har utgatt fran en klanning som hon kan ha idagslaget och lagt till lite sa att den ska sitta bra om nagon manad eller sa med. I morde provade jag den pa C och ar den inte JATTEFORSTOR? Joviss. Sa blir det alltid for mig. Sa nu har jag nastan givit upp hoppet.

Jag tyckte att jag inte tog till sa varst mycket extra, men som den sitter nu maste jag minska ner allt jag lagt till och lite till verkar det som. Och till pa kopet tror jag den blev i kortatste laget...
Jag ar trott pa detta!
Användarens profilbild
Av florin
Mne åh, vad tråkigt :cry: Jag förstår att du blir trött...

När man lägger till på kläder så behövs det så jätte lite för att öka en storlek, å oftast så behöver man inte lägga till överallt. Fast det hjälper ju inte dig nu :?

Kan du inte visa en bild på klänningen så kanske nån har nått smart tips för att få den till rätt storlek utan att behöva sprätta och sy om?
Användarens profilbild
Av Stark
Jag har tankt lite och kommer att gora ett nytt liv (typ empireklannning). Troligen kommer jag att skippa foder i livet ocksa. Pa detta satt slipper jag sy om alltfor mycket. Eller snarare, det jag forsokt sy in har inte hjalpt sa mycket...
Användarens profilbild
Av florin
Cilia skrev:Jag har tankt lite och kommer att gora ett nytt liv (typ empireklannning). Troligen kommer jag att skippa foder i livet ocksa. Pa detta satt slipper jag sy om alltfor mycket. Eller snarare, det jag forsokt sy in har inte hjalpt sa mycket...
Uppdatera gärna så man får veta hur det går :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?