Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jazoo
Jag ska sy en MT med vadderade band, typ Babyhawk, men alla sybeskrivningar jag hittar är för MT med utbredbara axelband. Eller? Finns det någon som jag bara inte hittar?

Har ni några tips på hur jag ska gå till väga? Vad ska jag använda för vaddering? Vilka mått ska det vara (det är framför allt här jag kör fast)? Kan jag utgå från tex Knyttets beskrivning som grund?

ALLA tips mottages tacksamt!

Jag vill att den ska se ut så här, med vadderade axelremmar och vadderat huvudstöd.
Bild
Bilden lånad från http://www.slumber-roo.co.uk
Av eamane
Jag har använt fleece till vaddering och det funkade fint. Sydde ungefär efter Knyttets beskrivning men modifierade lite. Har för mej jag gjorde axelbanden ca 10 cm breda.
Användarens profilbild
Av jazoo
eamane skrev:Jag har använt fleece till vaddering och det funkade fint. Sydde ungefär efter Knyttets beskrivning men modifierade lite. Har för mej jag gjorde axelbanden ca 10 cm breda.
Tack! :vågen: Har du någon bild som man får kika på?
Av eamane
jazoo skrev:
eamane skrev:Jag har använt fleece till vaddering och det funkade fint. Sydde ungefär efter Knyttets beskrivning men modifierade lite. Har för mej jag gjorde axelbanden ca 10 cm breda.
Tack! :vågen: Har du någon bild som man får kika på?
Tror inte det syns direkt hur det ser ut men detta är en sån i alla fall, ett beställningsjobb :wink: http://www.sysidan.se/albums/viewpic.ht ... 013&set=lp
Användarens profilbild
Av jazoo
Hmmm... Hittar bara länkar till andra mönster när jag går in på bäranära, men Tina har visst sålt... :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?