Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av argentum
Min syster ska gifta sig i sommar och jag skulle så gärna vilja ge brudparet något som jag gjort själv. Men jag har inga idéer på vad och önskelista har de inte gjort än.
Hjälp mig hitta på något bra!
Vet inte vad du kan och inte kan, men OM jag kunde (min lillasyster gifter sig oxå i sommar) så skulle jag försöka scrappa ihop en fin bok om henne som liten och när hon träffat sin blivande make osv..

Ett fint lapptäcke tror jag också alltid är välkommet... Eller om man är duktig på att måla så finns det ju jättefina grejer på Panduro där man kan som etsa på glas och ge dem champagneglas
Användarens profilbild
Av argentum
Scrappa är inte min grej och glasen faller nog på att de är nykterister.
Lapptäcke klarar jag nog inte heller, men kanske mormorsrutor kan vara något istället. En fin filt kanske?
argentum skrev:Scrappa är inte min grej och glasen faller nog på att de är nykterister.
Lapptäcke klarar jag nog inte heller, men kanske mormorsrutor kan vara något istället. En fin filt kanske?
Mormorsrutor är jättefint tycker jag :-)
Av corona
Lakan, påslakan och örngott, med initialer (det heter inte initialer, men jag kan f*n inte komma på det rätta ordet...) och kanske något mer fint broderat på?
Användarens profilbild
Av binaem
corona skrev:Lakan, påslakan och örngott, med initialer (det heter inte initialer, men jag kan f*n inte komma på det rätta ordet...) och kanske något mer fint broderat på?
Monogram
Av corona
annelie skrev:
corona skrev:Lakan, påslakan och örngott, med initialer (det heter inte initialer, men jag kan f*n inte komma på det rätta ordet...) och kanske något mer fint broderat på?
monogram?

Tack snälla Annelie och binaem...att tappa ord kan göra mig tokig i skallen :whut:

:heart:
Användarens profilbild
Av glis
Första gången min ena syster gifte sig fick hon brudklänningen av mig. Det var roligt att sy och kändes som en fin present. När hon gifte sig förr-förra sommaren fick hon bidrag till en spis :cry: Lite trist, men jag tror att hon ville göra annorlunda eftersom hon gifte om sig, och jag var gravid och vågade inte lova bort min tid.

Tycker mormorsrutor låter strålande! Törs jag vara så tråkig att jag uppmanar till lite återhållsamhet med färgerna? Jag menar, just nu tycker vi att retrofärger är fint, men hur trötta var inte våra föräldrar på dem på 80-talet?
Användarens profilbild
Av Monia
Det var ju någon som gjorde superfina tavlor i svart och vitt av ett foto i julas. Dvs silhuetterna bara. De var jättefina! Kanske det kan vara en god ide??
Monia skrev:Det var ju någon som gjorde superfina tavlor i svart och vitt av ett foto i julas. Dvs silhuetterna bara. De var jättefina! Kanske det kan vara en god ide??
Åh vad det låter fint... Påminner mig om en batiktavla min moster gjorde på ett foto av mig då jag var liten, ingen aning om hur hon gjorde, men det var iaf på tyg och bara i bruntoner hur fint som helst... Å vet någon hur man gör det så får ni gärna hojta :-)

(sorry nu kapade jag tråden)

Men just foton är ju jättefint om man kan behandla lite, har sett där man gjort svart-vitt av det och kanske bara haft färg på någon blomma eller haft allt i sepia och ramat in snyggt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?