Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Min mamma, som jag naturligtvis älskar, rensade bland våra saker från att vi var små, däribland massa gardiner. Jag bad henne spara ett antal vilket hon skulle..... MEN..... hon råkade skicka dem till tippen :purskis:

De jag saknar mest ser ut så här:
Bild

Någon som har?
Zai skrev:Det där tyget är så jäkla fint! Det sitter uppe på en leksaksaffär i närheten och jag vill bara slita ner det! Gör jag en kupp en vacker dag så lovar jag att dela med mig till dig :tumup:
Gör kuppen!
mist skrev:
Zai skrev:Det där tyget är så jäkla fint! Det sitter uppe på en leksaksaffär i närheten och jag vill bara slita ner det! Gör jag en kupp en vacker dag så lovar jag att dela med mig till dig :tumup:
Gör kuppen!
:shock: uppvigling!
Zai skrev:
mist skrev:
Gör kuppen!
:shock: uppvigling!
Självklart! Jag fattar inte att mamma kunde göra bort sig så.... två hela långa fina längder :(
florin skrev:Förstår att du letar... Jag fick faktiskt en gardinlängd igår av samma tyg men det tror jag att jag vill ha kvar själv faktiskt. Om du nu inte har nått VÄLDIGT fint att byta mot...
Retrotyger är det ju tyvärr skitdåligt med i det här huset :? Jag hade nog snarare yänkt att någon kanske ville sälja isf.
Alltså, jag har en kompis som hade en liten gardinkappa i det tyget som du vill ha. Men hon klippte i det för att göra annat av! :shock:
I och för sig blev det ju fint ändå.... :D men i alla fall!

Vet du vad det är för tyg från början? Typ tillvekare eller så?
Smultronbarn skrev:Alltså, jag har en kompis som hade en liten gardinkappa i det tyget som du vill ha. Men hon klippte i det för att göra annat av! :shock:

Jag vet tyvärr inget om det :| :|
mist skrev:
Smultronbarn skrev:Alltså, jag har en kompis som hade en liten gardinkappa i det tyget som du vill ha. Men hon klippte i det för att göra annat av! :shock:

Jag vet tyvärr inget om det :| :|
Oki, men hoppas du hittar det du söker ändå. :tumsup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?