Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har en nyare husqvarna fast den är digital och en stor besvikelse och jag har hört många som är besvikna över sina nyare husqvarna så jag skulle automatiskt råda att kolla på pfaff istället, MEN svärmor har en mekanisk husqvarna och när jag sytt på den har jag aldrig tyckt att det varit något problem.
Kanske inte var ett så tydligt råd men en liten input i alla fall.
RG78 skrev:Instämmer med övriga...helt klart Pfaff. Har haft en Husqvarna tidigare men den bara strulade precis hela tiden. Fick nog och bytte ut den mot en Janome....som nästan aldrig strular. Är så otroligt mycket trevligare att sy när man slipper bli förbannad hela tiden.
Jag har lånat en Janome nu eftersom min maskin är i behov av service och den är jättetrevlig att sy på tycker jag.
Janome ligger väl rätt bra i pris också?

TS - Har du funderat på att köpa symaskin från England? Det blir rätt mycket billigare. Jag sparade ungefär 2000:- vill jag minnas när jag köpte min overlock därifrån.
finns "vanliga" maskiner att köpa från England också?
Vad är det för adress dit?
Knyttet & K skrev:
RG78 skrev:Instämmer med övriga...helt klart Pfaff. Har haft en Husqvarna tidigare men den bara strulade precis hela tiden. Fick nog och bytte ut den mot en Janome....som nästan aldrig strular. Är så otroligt mycket trevligare att sy när man slipper bli förbannad hela tiden.
Jag har lånat en Janome nu eftersom min maskin är i behov av service och den är jättetrevlig att sy på tycker jag.
Janome ligger väl rätt bra i pris också?

TS - Har du funderat på att köpa symaskin från England? Det blir rätt mycket billigare. Jag sparade ungefär 2000:- vill jag minnas när jag köpte min overlock därifrån.
Jag har aldrig provat något annat än Husqvarna och jag har haft min i säkert 12 år utan strul. Dock vet jag ju inte med de maskinerna som görs nu, de sägs vara av sämre kvalitet :?
JinxLinda skrev:Fast den där Pfaff 1132 kostar i sverige: 2.795 kr fraktfritt
på UK sidan kostar den: 2 483.53kr så det var inte stor skillnad. Och då misstänker jag att man får betala frakt.
frakten är ca 500kr. på overlocken janome 744d tjänade jag nog 2000kr på att köpa den där plus att man fick med alla pressarfötterna för 500kr dom kostar ca 2000kr i sverige... sen fick man med väska och en massa tråd också... (vet inte växlingskursen just nu, köpte i somras)
men med den skillnaden du säger så hade jag helt klart köpt i sverige!
Summer skrev:
JinxLinda skrev:Fast den där Pfaff 1132 kostar i sverige: 2.795 kr fraktfritt
på UK sidan kostar den: 2 483.53kr så det var inte stor skillnad. Och då misstänker jag att man får betala frakt.
frakten är ca 500kr. på overlocken janome 744d tjänade jag nog 2000kr på att köpa den där plus att man fick med alla pressarfötterna för 500kr dom kostar ca 2000kr i sverige... sen fick man med väska och en massa tråd också... (vet inte växlingskursen just nu, köpte i somras)
men med den skillnaden du säger så hade jag helt klart köpt i sverige!
Allt hänger nog på vad man ska köpa. :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?