Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marine78
Det är frågan. Men jag är i alla fall helnöjd trots några små detaljer som kan bli bättre till nästa gång. Men jag tror minstingen kommer bli grymt snygg i detta setet. Om det är så eller inte får ni se först efter hans födelsedag för detta är tänkt att användas då för första gången. Syt så sällan set, men kunde inte låta bli den här gången. Dessutom är velouren Hilcos svindyra Lenny, som eg är helt emot mina principer att köpa. Fick ute detta set utav ca 40 cm på full bredd och några småstuvar finns över att göra detaljer av (har dessutom mer tyg till något till honom eller brorsorna, villket får framtiden utvisa).

Bild
Mer info som vanligt i bloggen.
Av Hell Cat
Jättefint! Gillar färgerna och modellen, men skulle hellre sett tröjan utan krage. Har du lust att dela med dig av mönster, jag kan betala för det?
Av Marine78
Tack tjejer! Kul att fler än jag gillar det. Gällande mönstret till detta set så är det egenknåpat och finns för närvarande endast i stl 86/92 så jag kan inte hjälpa till så mkt. Men en liknande "jacka" (eller flera liknande) finns det mönster på i Ottobre t ex.
Av Marine78
Gulle er :oops:! Min "lilla bebis" fyller ju 2 år om mindre än två veckor så setet är inte så litet ;-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?