Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av naimiez
Antingen syr du 2 väskor, en i tyget och en i fodret och stoppar i foderväskan vik in och sy överkanten ELLER sy väskan i tyget och sy alla sömmar utan en i botten eller sidan av foderväskan. Sy överkanten och vik igenom och sy sist den söm du lämnat öppen....förstår du ? ;-)
Användarens profilbild
Av AnKa
naimiez skrev:Antingen syr du 2 väskor, en i tyget och en i fodret och stoppar i foderväskan vik in och sy överkanten ELLER sy väskan i tyget och sy alla sömmar utan en i botten eller sidan av foderväskan. Sy överkanten och vik igenom och sy sist den söm du lämnat öppen....förstår du ? ;-)
Ja, jag tror att jag förstår. Men det första alternativet låter ju mycket enklare :D
Användarens profilbild
Av AnKa
florin skrev:Jag syr alltid så som allternativ två. Det låter krångligare än vad det är. Blir mycket snyggare än att vika ner och sy en söm, risken är att det blir tjockt och att man inte få så snygga stygn....
Ok, då skall jag kanske prova det då. Jag får väl sy en prototyp först innan jag ger mig på det fina tyget.
Jag vill ju att min väska ska bli lika fin som dina :wink: fast det blir den nog inte.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?