Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
Jag funderar på att sy amningsinlägg, men hur och vad?

Alltså jag vet att jag ska göra en rund grej, men vad ska det vara för tyger? Hur många lager och sen hur många behöver man? :hmm:
Av Jinxan
småtroll skrev:Jag har sytt några i bambufrotte med pul ytterst. De funkar kanon :tumup: (Tog tre lager av frotten.)
Pul har jag tyvärr ingen, om jag inte ska klippa sönder tyg-blöjorna och det känns inte riktigt smart ;) :lol: har nog ingen bambufrotte heller :hmm:
Av eamane
Jag har sytt egna. Har gjort några med bara flanell, sån där riktigt mjuk och luddig på båda sidorna. I dem använde jag 6 lager och de funkar bra så länge det inte rinner Niagarafallen från boobsen.
Sen har jag gjort några andra oxå, med ett lager PUL, ett par lager microfiber och några lager flanell och de är super!
PUL går ju att köpa i småbitar, typ blöjklipp fråb Babyheaventex. Sen "hörde" jag att man kunde använda Ikeas madrasskydd som PUL med. Har köpt sån men ej testat än... :)
Användarens profilbild
Av Tabby
Har gjort väldigt några som är väldigt bra. Microfleece närmast huden, mellanlagret mirakeltrasa (håller mycket vätska) och ytterst pul.
Av Jinxan
Kan inte använda engångs just nu, det är därför jag måste sy några par. Får helt enkelt testa lite olika. Har endel flanell och fleece och säkert endel andra tyger.
Mictrofibertrasor har jag nog också några :hmm:
Av legenden29
Jag sydde också av sex lager flanell (klippte sönder gamla lakan!). Men jag läckte så mycket så jag hade dessutom ett ullinlägg ytterst. Skulle jag sy igen så skulle jag ha ett ytterlager på dem, av tex ull eller fleece så jag slapp springa o byta tröja så ofta....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?