Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Totte skrev:Exakt samma årgångar som ligger hemma i gömmorna i mitt föräldrahem :tumup: Har inte kollat i dom på ett tag.
Precis!

De där skotskrutiga kreationerna gjorde att det klack till i hjärtat - jag hade en kjol mamma sytt i nästan exakt det där tyget.
Användarens profilbild
Av Kaja
Kolla särskilt efter gravidkläder. De brukar vara hysteriskt roliga. Tänk er storblommig ballongklänning, men resår i knähöjd, axelvaddar och spetskrage... :ROFL:

I de jag hittade hos mamma så var det mycket mintgrönt, rosa, axelvaddar, touperat hår och mjukisdressar med geometriska mönster... Det var retro, men inte tillräckligt retro för mig. Kanske Kitty Jutbring skulle vara intresserad???
Användarens profilbild
Av tweed
Kaja skrev:Kolla särskilt efter gravidkläder. De brukar vara hysteriskt roliga. Tänk er storblommig ballongklänning, men resår i knähöjd, axelvaddar och spetskrage... :ROFL:

I de jag hittade hos mamma så var det mycket mintgrönt, rosa, axelvaddar, touperat hår och mjukisdressar med geometriska mönster... Det var retro, men inte tillräckligt retro för mig. Kanske Kitty Jutbring skulle vara intresserad???
Det är ju just det, tidningarna från mitten av 80-talet är helt hysteriska, men i dem som är precis i skarven mellan 70 och 80-tal ska det nog gå att hitta nåt :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?