Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lilla trasdockan
är lite osäker på vad alla material kallas,
de enda man kan är ju typ bomulltväv, interlock, velour å mudd :oops: man kanske borde försöka lära sej mer.

Är nu inne på SoS och kikar och hittar riktigt fina tyger, men jag vet inte hur de är att sy i eller tjocklek mm.
så jag tänkte att jag skriver materialet å sen va jag tänkte ha det till så kanske någon kan hjälpa mej att skriva om det passar eller ej (och vad jag ska välja istället)

chauneuser - innefoder till vårjacka/munkjacka/mystunika

och vad är det för skillnad på mudd och kraftig mudd?

Sen letar jag efter sån där tunn bävernylon, heter det vindpoplin? verkar inte som om SoS har det.
Av lilla trasdockan
såg nu att de har 10dagars leverans :hmm: å jag skulle behöva tygerna så fort som möjligt å jag har ingen möjlighet att åka till en tyg affär. nån som vet nån sida på nätet med högst 5dgr leveranstid?
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Det är rätt lång leveranstid på SoS. Fick leverans från MG-tyger rätt snabbt! Har inte köpt mycket därifrån men tror de har rätt bra utbud.
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Alecsandra skrev:ungefär hur snabbt fick du från mg?
Oj, minns inte exakt men tror faktiskt de var riktigt snabba och att det bara tog någon dag. Kolla med fler här för att vara säker, tror en del har handlat därifrån.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?