Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tiaramoll
Jag skulle vilja ha tag i sidan med brodrier på, vet ni vad jag menar? Kan kasta in ett bild exempel under dagen.

Vi ska nämligen på bröllop 8 aug och jag tänkte sy en klänning till mig och dottern samt matchande slipsar till maken och sonen. Funderar på att sy kostymer till dem också, oroar mig för att det blir för mycket jobb/tidskrävande.

Thai siden, vart köper man sådant för en billig peng? Någon som ska till Thailand snart?

Det börjar ju bli bråttom med syprojektet, menar så det hinner bli färdigt. Inga mönster har jag ännu heller. :hmm:
Senast redigerad av Tiaramoll den tor mar 05, 2009 08:19, redigerad totalt 1 gånger.
Av Tiaramoll
Googlade lite.
Broderad siden kostar ca 400-500 kr/m GAHHH=ruinerad.

Broderad taft kostar ca 100 kr/m.

Taften ser blank ut som siden, kan det stämma? :hmm:

Jag kikade på http://www.tyg.se De har broderad sidan och broderad taft.
Av lilla trasdockan
jag som precis tänkte tipsa om den sidan, vet dock inte skillnaden på de olika, men maila å fråga dom eller gå in i en tygaffär
Av Tiaramoll
Visar upp ett exempel på broderat blankt tyg:
Bild

Ursäkta den usla bilden.

Hm's klänning, gillar den fast tycker den är för mörk att ha på bröllopet. Och så blir nog svårt att hitta matchande till mig och matchande slipsar, :hmm:
Av lilla trasdockan
anna har också den klänningen, matschande slips finns på dressman, dock inte med brodyr utan bara färgen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?