Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lilla trasdockan
Har valt att hålla mej till en enda tråd där jag lägger in grejer jag sytt.
uppdaterar med jämna mellanrum :)

Lilla A passar så bra i rosa trikåmössor å självklart ville jag att hon skulle ha en fin mössa som bara hon har nu när vi e i fjällen, hade med mej en bit ugglor och titta så bra det blev.

BildBild

Edit:
Idag 3/3 satte jag mej å sydde en beställning jag fått av Disavi. tyvär hade jag inga knappar med mej men svärmor skulle köpa med sej upp så på fredag e den helt klar :D Hoppas du blir nöjd och att det va ok att jag testa den på Anna

BildBild

9/3 en blå liten tröja som anna fick testa men den ska nog säljas
Bild

Sen måste jag ju bara visa vår utsikt från altanen där vi äter de flesta måltiderna
Bilagor
(16.68 KiB) Nerladdad 938 gånger
Senast redigerad av lilla trasdockan den mån mar 09, 2009 20:12, redigerad totalt 10 gång.
Användarens profilbild
Av magdape
Vilken jättefin mössa :love: och en otrolig utsikt! Härligt! :vågen: (frågar nyfiket var i fjällen ni befinner er??? Vi åker upp till Björnrike v.12 och jag längtar verkligen!)
Av lilla trasdockan
tackar, vi är i sälen, eller nja längst bort typ, mot norska gränsen, svårt å förklara då det e ett mega litet ställe där vi har stuga, moberget heter det
Av lilla trasdockan
mademoa: ja det är en riktig tjejmössa :D här kommer nog inte snön försvinna på länge, har vräkt ner hela dagen
Av lilla trasdockan
nu finns det live bild, hon fick låna min mobil så hon kunde sitta still :)
och det e pappa som klätt henne *suck*
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?