- mån feb 23, 2009 14:45
Jag har kommit på världens bästa 30-årspresent;
en c-overlockmaskin!!!
min mamma tyckte dock att det var en konstig grej att önska sig...
Men nu blir jag så virrig och snurrig så det är inte sant!
Jag behöver er hjälp!
Jag slår vad om att det redan finns en jättebra tråd om detta -som jag inte hittar... - tipsa mig gärna om den,
eller så kanske det finns nån som kan hjälpa mig i denna tråden istället
Jag vill ha en kombinationsmaskin har jag i alla fall kommit fram till, eftersom jag både vill kunna kasta kanterna och få såna där snygga t-shirtsömmar.
Men eftersom jag ska önska mig den av min familj så kan jag inte begära en svindyr variant utan hoppas på att få en lite mindre kostande. Den behöver inte vara superavancerad heller, eftersom jag i dagsläget faktiskt nästan klarar mig på min gamla Husqvarna sig-zag så kommer en superenkel variant vara värsta lyxen
Har sagt åt dem att det också är okej med en begagnad, men jag misstänker att jag hur eller hur behöver tipsa dem om ett märke och modell...
Så snälla, tipsa mig
en c-overlockmaskin!!!

Men nu blir jag så virrig och snurrig så det är inte sant!
Jag behöver er hjälp!
Jag slår vad om att det redan finns en jättebra tråd om detta -som jag inte hittar... - tipsa mig gärna om den,
eller så kanske det finns nån som kan hjälpa mig i denna tråden istället

Jag vill ha en kombinationsmaskin har jag i alla fall kommit fram till, eftersom jag både vill kunna kasta kanterna och få såna där snygga t-shirtsömmar.
Men eftersom jag ska önska mig den av min familj så kan jag inte begära en svindyr variant utan hoppas på att få en lite mindre kostande. Den behöver inte vara superavancerad heller, eftersom jag i dagsläget faktiskt nästan klarar mig på min gamla Husqvarna sig-zag så kommer en superenkel variant vara värsta lyxen

Har sagt åt dem att det också är okej med en begagnad, men jag misstänker att jag hur eller hur behöver tipsa dem om ett märke och modell...
Så snälla, tipsa mig

lill-palten, född 2007 räserbebis, född 2010, lillebror, född 2015
Felstavningar, stora bokstäver & konstiga ord är mobilsurfningens fel...
Felstavningar, stora bokstäver & konstiga ord är mobilsurfningens fel...