Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sapos
Har nu bestämmt mig för att någon av mina korta easycare ska få bli ringsjal!
Sjalen är runt 4,2m, borde jag då få ut 2ringsjalar av de då? Och vilken storlek på ringarna rekommenderar ni?
Även en bra beskrivning hur man gör skulle jag vilja ha :D
Av eamane
4,2 ska räcka till två ringsjalar ja. :) Vet inte riktigt, men jag skulle nog välja ringar i Large, möjligen att det räcker med Medium men jag är inte säker.
Sen hur du ska sy den, beror ju på hur du vill ha vikningen, jag har föredragit utan vikning men min favoritringis nu har sån där samlad vikning som du ser på BB-sling. Vet att det finns sytips dels på "framsidan" och dels i en klistrad tråd i denna del :)
Användarens profilbild
Av sapos
eamane skrev:4,2 ska räcka till två ringsjalar ja. :) Vet inte riktigt, men jag skulle nog välja ringar i Large, möjligen att det räcker med Medium men jag är inte säker.
Sen hur du ska sy den, beror ju på hur du vill ha vikningen, jag har föredragit utan vikning men min favoritringis nu har sån där samlad vikning som du ser på BB-sling. Vet att det finns sytips dels på "framsidan" och dels i en klistrad tråd i denna del :)
tack för svaret :D beställde ringar nyss, tog ett par i medium och ett par i large så får se hur det blir :wink:
Av eamane
sapos skrev:
eamane skrev:4,2 ska räcka till två ringsjalar ja. :) Vet inte riktigt, men jag skulle nog välja ringar i Large, möjligen att det räcker med Medium men jag är inte säker.
tack för svaret :D beställde ringar nyss, tog ett par i medium och ett par i large så får se hur det blir :wink:
:tumup: Bild sen vet du :wink:
Användarens profilbild
Av sapos
eamane skrev:
sapos skrev:
hehe självklart :lol: blir en ringsjal av en halv Aare och en av en halv Skog :D jag och jinxlinda byter halvor med varandra :tumup:
Av Jinxan
sapos skrev:
eamane skrev:
sapos skrev:
hehe självklart :lol: blir en ringsjal av en halv Aare och en av en halv Skog :D jag och jinxlinda byter halvor med varandra :tumup:
:tumup:
Min halva Aare är redan sydd, men bilder får dröja, för min dator har kraschat. (som tur är lämnade mamma sin dator här för att jag skulle installera grejer på den)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?