Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hell Cat
Eller rättare sagt; be min otroligt duktiga svärmor sy åt mig ;) Jag önskar verkligen att jag kunde sy, men det är helt omöjligt, att jag har en 4 i betyg från syslöjden beror nog mest på att jag satt stilla och lyssnade på läraren, till skillnad från de flest andra :wink:
Ska åka till IKEA på fredag och nu undrar jag hur mycket tyg och vilken typ av tyg jag bör ha? Det finns olika modeller av Mei Tai har jag fått för mig, A är kort och (bara 52 cm!) och väger runt 5 kg, bör jag tänka på något speciellt? Är de ergonomiskt bra? Tänker mig framförallt den som ett snabbt alternativ till långsjal och enkel att ta med om man är bortbjuden t ex.
Jag har älskat mina MT´s! Det jag har gjort är att jag har provat olika MT´s och sytt efter de som jag har tyckt varit skönast! Min favvo är en blandning mellan en Colibri, Kleinsmekker och en Grisefanten, med personliga ändringar i bredd och höjd i både axelband och sittdelen (helt enkelt mina egna mått).
Tyget är en slags stretch-babymanchester, förstärkt (i rygg och axlar) med kanvas för extra stadga. Axlar och midja är vadderade. Dekortyget är i interlock.
Det bästa är iaf om du har möjlighet att prova för att se just vad som passar dig! Lycka till!

Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?