Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
F har nästan växt ur sina gammla, så nu har jag knåpat ihop nya, även ett par till en kär vän sen förr, som visade sig ha fött sin dotter för tidigt, (precis som vi) Dottern ska få ett par med, så hon får bättre fäste när hon ska lära sig krypa och gå! :D Jag har avancerat till applikation, även om jag vill hålla mig ifrån "bobux"liknande motiv. Vill ha enkelhet och funktion!
Bild

Tröjan är min gamla "bikbok" som sitter aldeles för tight :oops: bra stretchigt tyg i fina färger, F behöver mer tröjor. Mer mat, mer kladd= fler tröjbyten :Hahaa:
Bild
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Maddemoa skrev:Så fina :love:
Är tossorna svåra att göra? Syr du för han eller på maskin?
Tossorna är jättelätta! Mönster finns på www.tackyliving.com Där finns bilder på alla möjliga varianter, i fleece, i manchester, fodrat mm... Jag syr dom på maskin, skinnet jag har köpt är så tunnt och mjukt så det funkar bra om man har skinnnål. Sy för hand är inte min grej :Hahaa: det tar alldeles för lång tid!
Användarens profilbild
Av knutis
Snyggt!! Jag blir impad av dina tossor... kanske ska jag försöka mig på det själv någon gång, jag har skrivit ut mönster och allt.... :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?