Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Det har varit lite tygshoppande nu på sistone, jag har inte så mycket av varje tyg, men tillräckligt för att sy en tröja av, i synnerhet dedär mix-tröjorna som jag har fått dille på.

Kommentarer och namn på tygerna finns i min blogg.

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Av Emmiez
nej man får verkligen inte visa så fina tyger :love: :wink:
Användarens profilbild
Av Kaja
CrazyMagpie skrev:Stenzo "Butterfly dreams" tygerna var ju jättefina - och alla prickar! :app:
Jag har dammsugit marknaden efter "Butterfly dreams". De ska finnas som cerise och som röda också, men det var förra sommarens kollektion så detta tyg är slut nästan överallt. Till slut så hittade jag dessa tre på ETT ställe och de har redan markerat åtminstone ett av dem som slutsålt... Nu återstår eBay i hopp om att någon kan ha köpt på sig för mycket och att det KANSKE kommer ut...

Prickarna älskar jag. Jag har alla utom det rosa med röda prickar som STORA prickar också.
Användarens profilbild
Av Kaja
imsel skrev:Dom där prickiga tygerna var ju heeelt underbara! :love: Var kommer dom ifrån?
Måste oxå börja sy (eller lära mig) så jag oxå får köpa massa fina tyger :mrgreen:
Prickarna är Sanetta som jag har köpt hos Micha's Stoffecke i Tyskland. Mig veterligen finns ingen ÅF för de i Sverige.
glis skrev:Jag gillade katterna skarpt, tur att de inte var tyska, då hade jag inte förlåtit mig själv för att jag banade beställningen.
Nä. Och jag har inte sett kissekatterna ute något mer efter det. Blev jättelycklig när jag hittade dem på Amerikanska eBay och ännu lyckligare när jag fick hem dem, för det är LJUVLIG kvalitet...

Gjorde ju en katt-tröja till dottern av delar av det tyget för ett tag sedan...

Bild
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Kaja - sa nog bara att mina tyger var framme - jag menade såklart TACK också!!

De blå småprickarna är helt underbara :) De gröna tyckte jag var lite mesig i färgen men det stod det ju också på sidan.....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?