Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jenn79
Är det rätt ställe? :mrgreen:

Finns det flera som är fast i scrapp-träsket? :)

Andra som vill surra om nya papper, ge tips på vad som :D
Av dora
:hello: jag scrappar. både med papper och digitalt. vet att det är fler här inne som också scrappar. :)
Användarens profilbild
Av Jemmah
:hello:
Jag har haft en lång paus men är igång igen, och behöver mycket tips :D
Användarens profilbild
Av glis
Jag pysslar gärna kort. Senast i torsdags hade vi kortpysslarkväll på jobbet. Jättemysigt och trevligt förutom att det är praktiskt att låna andras stämplar och pappersspill...
Av MammaTess
Det som gör mig mest seg är att jag måste lämna in mina digitala bilder till affären så jag får riktiga papperskopior...
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
:app: Oh ja, scrappande är jätteskoj!

...fast det där med vad som är nytt o gäller för stunden är jag sämre på... av ekonomiska skäl brukar det bli rea + äkta "scrap" för min del. :roll: :wink:

(Några LO´s ska nog finnas i min blogg, och fler, både gamla och nya, kommer att läggas upp längre fram)
Användarens profilbild
Av jenn79
Åh vad skoj :loving:

Jag scrappar bara med papper :)Och trender har jag inte alls tid med, köper det som är rea 8) :Hahaa: Och så letar jag hemma efter allt som funkar att använda :D
Användarens profilbild
Av Jemmah
Kul att vi är några stycken :D Jag ska fota och lägga upp lite bilder på sånt jag gjort tidigare när jag får tid. Jag har precis kommit mig för att beställa bilder när fuji haft fraktfritt, så nu behöver jag bara tid att scrappa 8)
Användarens profilbild
Av jenn79
Jemmah skrev:Kul att vi är några stycken :D Jag ska fota och lägga upp lite bilder på sånt jag gjort tidigare när jag får tid. Jag har precis kommit mig för att beställa bilder när fuji haft fraktfritt, så nu behöver jag bara tid att scrappa 8)
vet du :D

Här kommer några länkar med 100 gratis, betala bara frakten :D

http://www.fujidirekt.se/asp/_campaign/ ... SwingMedia
http://www.fujidirekt.se/asp/_campaign/hundra/
http://www.fujidirekt.se/asp/_campaign/100/

(jag hoppas alla funkar)
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Jag scrappar också.
Dock har jag haft ett långt uppehåll på nästan ett år nu. Är sugen på att börja igen och göra klart Millies "förstaåretalbum" men så var det det här med att ha tid. Just nu är det garnerna som drar mest...

Köpte mig en cuttlebug med tre alfabeten i 30års present. Har knappt använt den :oops: :roll:
Användarens profilbild
Av jenn79
Jemmah skrev:Kul att vi är några stycken :D Jag ska fota och lägga upp lite bilder på sånt jag gjort tidigare när jag får tid. Jag har precis kommit mig för att beställa bilder när fuji haft fraktfritt, så nu behöver jag bara tid att scrappa 8)
Jag vill se dina sidor :D
Användarens profilbild
Av jenn79
Maddemoa skrev:Jag scrappar också.
Dock har jag haft ett långt uppehåll på nästan ett år nu. Är sugen på att börja igen och göra klart Millies "förstaåretalbum" men så var det det här med att ha tid. Just nu är det garnerna som drar mest...

Köpte mig en cuttlebug med tre alfabeten i 30års present. Har knappt använt den :oops: :roll:
Jag VÅGAR inte börja med något annat, faktiskt! För hur ska jag hinna?! :D :hmm: Vad avis jag blir på din cuttlebug! Och en dag kommer du hitta inspiration igen, skulle jag tro! Men ibland är det svårt att komma igång.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 24

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?