Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LumLumLum
I min julklapp i julklappsbytet fick jag textilfärg (tack igen LinaFelicia) vilket var perfekt eftersom jag länge tänkt testa trycka, men inte kommit mig för med att köpa färg.

Nu har jag gjort ett försök med tryck, och just själva trycket blev jag riktigt nöjd med, även om det naturligtvis kan förbättras. allt om mina vedermödor att få ihop klänningen med tryck finns att läsa i min blogg om man är intresserad. Länk finns nedan i min signatur.
Användarens profilbild
Av Jennelii
:Hahaa: otroligt roligt! Förlåt, jag förstår din frustration...jag hade gett upp för längesen. Fina giraffer :tumup:
Användarens profilbild
Av LumLumLum
Kan lova att hade jag inte lagt ner en massa tid på förarbete, i form av trycket, så hae jag också gett upp efter första sprättningen.

Jag är faktiskt riktigt stolt över att jag inte gjorde det. :mrgreen:
Användarens profilbild
Av saro
:rofl:

Det skulle kunnat vara jag....åtminstone delar av det...men jag hade gett upp tidigare :roll:
Klänningen blev i alla fall väldigt fin, diggar girafferna! :tumup:
Användarens profilbild
Av linafelicia
Kul att färgen kommit till användning :tumup: Jag är ju själv barnsligt förtjust i tryck.

Sprätta overlocksömmar i trikå är nog något av det värsta som finns så jag är imponerad av att du inte gav upp. Jag har själv sprättat ALDELES för många halsringningar i trikåtröjor....
Användarens profilbild
Av LumLumLum
På andra sprättningen kom jag på hur man gör det så enkelt som möjligt. :tumup: Ska se om jag hittar länken till en blogg som förklarade det.

Själv tycker jag det är värre att sprätta tvillingsömmen.

Tryckandet var jättekul, och det kommer garanterat bli gjort fler gånger. :D
Användarens profilbild
Av linafelicia
När jag ska sprätta overlock tycker jag det gäller att hitta rätt tråd att börja med, då sparar man mycket jobb.
Tvillingsöm brukar jag sprätta på avigsidan.
Sprättkniven är min bästa vän :D
Användarens profilbild
Av LumLumLum
Här finns en bra beskrivning. :tumup:
http://malinssyblogg.blogspot.com/2009/ ... cksom.html

Ja, kan man sprätta på baksidan är tvillingsömmen rätt enkel att sprätta. Men på det här tyget var det hopplöst, då hade jag skurit sönder tyget tror jag. Så jag fick plocka stygn för stygn mellan tyglagren.

Edit: Glömde länken
Användarens profilbild
Av binaem
:Hahaa:
Vissa saker skulle man inte ens påbörjat ... det blir liksom bara mer och mer och mer fel hela tiden.
Men väldigt snygga giraffer! :vågen:
Av Marine78
säger det igen: helt underbar beskrivning. Det blev ju bra till sist - fast jag hade gett upp lååååångt tidigare och försökt utnyttja tyget till något annat.
Användarens profilbild
Av LumLumLum
Det är inte omöjligt att det kommer bli något annat tillslut ändå. För klänningen blev inte helt bra trots alla ansträngningar. Men den funkar utmärkt som spagettiuppsamlare. :tumup: :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Grönöga
:shock: Oj! Själv hade jag slängt klänningen all världens väg långt tidigare! Den blev verkligen jättefin! är jätteimponerad över ditt tålamod! :urule: :app:
Av Emmiez
va bra att du inte gav upp :vågen:
det blev bra
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?