Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av 4ungar
vad var det för ett nytt sätt att sy fast resåren på :roll: det ser jättefint ut :tumup:
Användarens profilbild
Av marlene
Jag lade resåren kant i kant med tyget och overlockade fast. Sen vek jag ner kanten en gång, precis så att resåren döljs och sydde fast med täcksöm över resåren. Jag kan fota närmare om nån inte fattade. Det blev hur som helst jätte bra och det var jätte lätt, fötterna var lite pillriga men inte svåra
Användarens profilbild
Av naimiez
marlene skrev:Jag lade resåren kant i kant med tyget och overlockade fast. Sen vek jag ner kanten en gång, precis så att resåren döljs och sydde fast med täcksöm över resåren. Jag kan fota närmare om nån inte fattade. Det blev hur som helst jätte bra och det var jätte lätt, fötterna var lite pillriga men inte svåra
:tumup:
Av Emmiez
jättefina :tumup:

nackdelen med att sy resåren så är väl om man skulle inse att man behöver minska resåren, annars är det väl bra :)
Av Emmiez
marlene skrev:
Emmiez skrev:jättefina :tumup:

nackdelen med att sy resåren så är väl om man skulle inse att man behöver minska resåren, annars är det väl bra :)
syr man till sitt eget barn vet man väl oftast hyfsat hur brett det ska vara
Ja det är sant :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?