Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
Någon som har något mönster på hur man syr ett etui ett förvara sina stickor i? :hmm:
Användarens profilbild
Av Panakeia
påminn mig om jagi nte återkommer - har sytt ett fodral till mina som jag är mkt nöjd med förutom att det inte längre passar i storlek - det är ett par år sedan!

det är sytt i mycket tätt och lite borstat tyg......

eh återkommer som sagt!
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Panakeia skrev:påminn mig om jagi nte återkommer - har sytt ett fodral till mina som jag är mkt nöjd med förutom att det inte längre passar i storlek - det är ett par år sedan!

eh återkommer som sagt!
Väntar med spänning! :P
Användarens profilbild
Av Panakeia
Be-Linda skrev:
Panakeia skrev:påminn mig om jagi nte återkommer - har sytt ett fodral till mina som jag är mkt nöjd med förutom att det inte längre passar i storlek - det är ett par år sedan!

eh återkommer som sagt!
Väntar med spänning! :P
har legat magsjuk...börjar komma på banan igen - bilder kommer!
Användarens profilbild
Av linafelicia
Jag kan inte bidra med något mönster men väl en bild om det kan vara till någon hjälp.
Bild
Den är gjord av ett långt tygstycke som är vikt två gånger så att det till vänster bildas fack till jumperstickor och till höger har jag strumpstickor. När jag ska rulla ihop det viker jag in strumpstickorna och rullar det. Mitt på finns ett knytband.
I mitten har jag sytt på en extra tygbit för att få fickor till rundstickor men dom använder jag inte för jag har för många så alla får inte plats men dom funkade bra.
Användarens profilbild
Av Be-Linda
linafelicia skrev:Jag kan inte bidra med något mönster men väl en bild om det kan vara till någon hjälp.
Bild
Den är gjord av ett långt tygstycke som är vikt två gånger så att det till vänster bildas fack till jumperstickor och till höger har jag strumpstickor. När jag ska rulla ihop det viker jag in strumpstickorna och rullar det. Mitt på finns ett knytband.
I mitten har jag sytt på en extra tygbit för att få fickor till rundstickor men dom använder jag inte för jag har för många så alla får inte plats men dom funkade bra.
Det verkar praktiskt! :tumup:
Användarens profilbild
Av Panakeia
Bättre sent än aldrig....

Syddes när jag var....kanske....15 ? typ...

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Allt får inte längre plats i denna och jag har inte heller riktigt löst så jag har bra plats för mina övriga saker alls... men här finns i alla fall plats för många virknålar (men inte mina större) ett bra gäng med jumperstickor, men inte alla - och fem fack för strumpstickor.

enkelt att sy och effektivt! banden är fästa på framsidan och korsas bak och knyts fram. har testat ett antal andra modeller till mina stickor som inte få plats - men jag tror lösningen kommer bli att sprätten kommer fram och tar bort virkfacken i detta fodralet och på så sätt får plats med alla mina stickor här - och så får virknålarna ett eget fodral helt enkelt.......
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?