Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har sett att jysk och rusta har symaskiner för under 1000lappen, någon som vet något om dem?

Eller är det någon som har en Emerald 118/122 som står och samlar damm? :hide: :wink:
http://www.husqvarnaviking.com/se/6119_6123.htm
köpte min singel från jysk för 1å4 å den funkar klockrent, utom när jag råka trä den men björntråd, den gilla inte riktigt det
Användarens profilbild
Av Zai
Jag har en snorbillig Yamata som bara betytt trubbel. Sambon har fått göra alla möjliga modifikationer på den för att den öht ska kunna sy men saker som inte går att åtgärda är bla att den har på tok för spänd undertråd = ugly söm och eftersom den är gjord i enbart plast så studsar den runt på bordet när man syr.
Jag rekommenderar det inte!
Anna skrev:Jysk brukar ha huskvarnas billighetsmaskin. Den skall vara helt ok har jag hört och det är ju ett välbekant märke i branchen. Den skulle jag vågat köpa iaf.
:iagree: Att köpa från de stora märkena skulle jag göra men inte något mer okännt. Typ yamata elle rvad de heter som brukar finnas på billigare ställen. Har haft en sån och det gick knappt att hålla gardiner med den...

MEN ska man sy ganska mycket så skulle jag satsa på en liite dyrare maskin....
Användarens profilbild
Av Zai
corona skrev:
corona skrev:Jag har köpt en 1000 kronors på Eko (kanske ngt bättre än typ Rusta :roll: ), men den har bara krånglat :(

det är en Yamata jag har... :gaah:
:lol: precis så ser jag ut när jag syr på min :gaah:
Jag fick en hugin som är köpt på coop som kostar 1000-1500 eller nåt.
Den fungerar hyfsat om man inte syr så mycket, men när jag började sy mer köpte jag en husqvarna för 5000 istället tyckte det behövde vara en dyrare när jag skulle köpa mer, och nu när jag använt min husqvarna så tycker jag att hugin är ännusämre än ja tyckte innan, så det beror mycket på vad man använder den till.
florin skrev:
MammaTess skrev:Den från IKEA som oxå ligger runt det priset tycker jag är helt ok!
Det tycker inte jag. Mamma har köpt en sån och jag skulle fålla gardiner på den... Den är låter högt, vibrerar och har en urkass matare :hopmad: Jag rekommenderar den inte!!!
Men konstigt, för det låter inte alls som min :roll: ...min e hur bra som helst, hon borde gå tillbaka och byta den tycker jag! :roll:
Eller köpa en begagnad servad med garanti på en symaskinsbutik... Denna finns på nätet:
http://butik.skovdesymaskiner.se/
Men du hittar närmast begagnade maskiner i alla affärer som säljer nya. Själv har jag en begagnad huskvarna 2000 som jag är nöjd med (köpt i butiken ovan, där även min första var köpt och senare inbytt mot en fulare med elastiska sömmar :lol:).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?