Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
Före julen sydde jag några påsar som är smidiga att ha i handväskan eller så mellan användningarna. En fick svärmor i julklapp. Igår undrade svärmor om hon inte kan få köpa några till av mig, att ge bort till sina vänner. Vännerna hade kommenterat hennes och velat ha egna! :Hahaa: Och där satt jag före jul och undrade vem som skulle få de där påsarna, jag kände ju ingen jag skulle ge julklappar till som skulle uppskattat något sånt. :roll: (Jag har några andra syprojekt jag ska göra först, men himla smickrad blev jag! :D)
Av Jinxan
:vågen:

Bilder ;)
Lät som en bra grej att ha för att kunna ge bort om man står utan någon gång
Användarens profilbild
Av binaem
Vad glad man blir av sådant!

Bilder!
Användarens profilbild
Av Bina
:vågen: men vad superkul!!
Användarens profilbild
Av MOE
Vad roligt!!

En gång sydde jag en tygkasse av jeanslappar till mig själv som blev så fin. Min mamma bara älskade den, så då sydde jag en åt henne i mors dags-present och hon blev så överraskad. Aldrig har hon använt något hemgjort så mycket!
Användarens profilbild
Av mari_tres
Bild och/eller mönster kanske? :D Himmla smidigt med tygkassar, har nästan alltid med mig en.
Användarens profilbild
Av äpplebus
:vågen: Vilken känsla! Fast egentligen är det ju inte särskilt konstigt att hon vill ha fler av dina välsydda och snygga saker, det skulle nog jag oxå vilja ha om jag var din svärmor :wink: :D .
Av surftrollet
De finns redan här i en äldre tråd. ;)
MOE skrev:En gång sydde jag en tygkasse av jeanslappar till mig själv som blev så fin. Min mamma bara älskade den, så då sydde jag en åt henne i mors dags-present och hon blev så överraskad. Aldrig har hon använt något hemgjort så mycket!
:vågen: Det är då det är som roligast att ge. :D
äpplebus skrev::vågen: Vilken känsla! Fast egentligen är det ju inte särskilt konstigt att hon vill ha fler av dina välsydda och snygga saker, det skulle nog jag oxå vilja ha om jag var din svärmor :wink: :D .
:rodna:
Senast redigerad av surftrollet den fre feb 08, 2013 00:07, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av jazoo
Snyggt! Och kul att du får göra fler, de verkar väldigt praktiska. Vad är det för tyg du använt?
Av surftrollet
jazoo skrev:Vad är det för tyg du använt?
Skjortpoplin. De nya jag ska sy lite senare kommer bli i vindpoplin. Lite slitstarkare och lite lättare/kompaktare, iaf den kvalitet jag hittade som stuv på Olssons.
Användarens profilbild
Av jenn79
:loving:

Snygga och vilken komplimang!
Användarens profilbild
Av Pilotta
Bra jobbat :tumup:
Jag förstår att du blev stolt , passa på att göra många på en gång så har du perfekta "gå bort" presenter.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?