- mån feb 09, 2009 19:10
Vill ah fuchia och ärtgrön....var hittar man det?? COOP som säljer Nitors hade inte dem....

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Alecsandra skrev:kolla nitors hemsida, där står alla återförsäljareGjort det men återförsäljarna har inte alla färger hemma. De jag vill ha är TREND-färger....
kvarnvik skrev:Ärtgrön, är det den som heter lime? Kan inte se någon som heter ärtgrön på färgkartan. I så fall har jag en förpackning här hemma som jag kanske kan tänka mig att avvara.Vet inte om det är den jag vill ha....vill ha härligt äpplegrön/ärtgrön
kvarnvik skrev:Vill varna för att ha i för mycket tyg ihop med fuchsia, det blir en helt annan färg dåVad ljus
Såhär blev min och det var inte mycket extra jag hade i
Emmamedhunden skrev:Jag färgar just nu ett tyg i maskinen i Fuschia! Färgaffären hade. När det är blött ser det ok ut. Men vill inte heller ha "mesrosa"
Det är för övrigt en hemtexduksom ska få bli sjal!
Axels mamma skrev:Tror att jag har en fucia - ska kolla...Fanns fuchia du ville bli av med?
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?