Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Jag har köpt en emmaljungavagn som är ganska ordentligt solblekt på sufletten. Så jag tänkte att den kanske går att färga på nåt sätt? Har sett att det finns nån slags spraytextilfärg som kanske kan fungera? Eller så finns det väl sånna som man målar/svampar på, kan det bli bra?

Vill helst inte behöva ta av den från stålställningen, då jag tvivlar på att jag får tillbaka det snyggt igen.. och så får insidan gärna fortsätta vara vit o fin =)

Hoppas någon har några tips så min vagn kan bli fin!
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
ingen som har nån idé eller tips? :help:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Vill också veta, har typ världens blekaste suflett på en Emmaljunga som kommer att tas i bruk igen till våren. Den var inte snygg till första barnet heller.... :roll:
Av legenden29
Å jag är oxå intresserad! Har en fd marinblå suffis som behöver piggas upp. Tänk om man bara kan spraya på lite färg! Undrar var man skulle kunna få tag på sån färg....
Av sarah*
på sprayburk vart hittar du det?

MammaTillFelicia skrev:Jag har köpt en emmaljungavagn som är ganska ordentligt solblekt på sufletten. Så jag tänkte att den kanske går att färga på nåt sätt? Har sett att det finns nån slags spraytextilfärg som kanske kan fungera? Eller så finns det väl sånna som man målar/svampar på, kan det bli bra?

Vill helst inte behöva ta av den från stålställningen, då jag tvivlar på att jag får tillbaka det snyggt igen.. och så får insidan gärna fortsätta vara vit o fin =)

Hoppas någon har några tips så min vagn kan bli fin!
Användarens profilbild
Av Asereht
Ni kan ju alltid prova att färga men vad jag upptäckt och även hört av andra är att det är mkt svårt att färga sufflett/barnvagnsklädsel iom att det oftast är mestadels syntet. Syntet drar ju åt sig färg dåligt + att de flesta sufflettyger är nitade vid ramen. Jag har aldrig testat textilfärg i sprayform så jag kan inte uttala mig om det. Jag har klätt om mina suffletter istället. En strippade jag totalt och sydde nytt tyg till och en klädde jag över befintligt tyg på.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Kotten skrev:Även jag vill bleka en suflett. Tass. 8)
Bleka? Ställ den i solen :wink:

...fast jag antar att du menar färga :wink:
Användarens profilbild
Av Kotten
mari_tres skrev:
Kotten skrev:Även jag vill bleka en suflett. Tass. 8)
Bleka? Ställ den i solen :wink:

...fast jag antar att du menar färga :wink:
Aj min mage. :lol: Gud vad förvirrat. Jag vill såklart färga den. :lol:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
[quote="sarah*"]på sprayburk vart hittar du det?[quote]

Hittade bla på den här sidan http://www.cchobby.se/pages/productList ... e=4&Sort=0 heter Colour spray, finns en bit ner på sidan. jag ringde och pratade med dem, och hon som svarade sa att det är en sorts pumpspray och är svår att få jämt, så jag tänkte om nån visste om nåt annat.. hon sa även att det hon trodde skulle bli snyggast var att dutta med en svamp, men det låter svårt!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?