Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Här har vi då anmälningstråden till recyclingbytet som är i Februari.

Ni kan anmäla er till och med den 31:a Januari. 1 Februari ska jag se till att fixa ut byteskompisar till alla.

Vad ska stå i PM'et?
Namn
Adress

Lite personlig info om er själva som ni vill dela med er av?
Intressen?
Allergier?
Om ni har djur hemma?

Ändrade lite grann här ovan.
Senast redigerad av zmurfan den mån jan 26, 2009 15:03, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag skulle föredra att det inte var alltför mycket önskningar, mer kanske lite upplysning kring vem man är. Annars är det lätt att jag som givare känner mig pressad och den som får kan bli besviken om önskningar inte uppfylls.

Det enda jag vill säga om önskning i bytet är att jag önskar mig bruksföremål och ingen prydnadssak. Sedan kan det vara kläder, väska, leksak, hushållsföremål... bara det kan användas till något.
Användarens profilbild
Av zmurfan
AnKa skrev:Men jag har fortfarande inte riktigt kläm på vad som man i detta byte avser med recycling? Barnbyxor av gardiner? Flickklänning av mammas topp? typ? Eller ska det vara avancerat och fantasifullt?
Sy kassar av urdiskade kaffeförpackningar var på förslag.
Virka korgar av gamla jeans.
Sy en väska av ett par jeans.

Eller något av dina egna idéer här ovan.
Användarens profilbild
Av Asereht
Om jag förstår det hela rätt så ska man skapa något av något återvunnet. Låter intressant ju. Man kanske skulle vara med. *funderar*
Användarens profilbild
Av binaem
Äh vad sjutton - jag är med!

Gillar att sy, sticka, trädgård och läsa böcker ...
Gillar inte: matlagning, träning och städning ;)
Favoritfärger: Grönt, vitt, rött, rosa, orange och kanske lite blått
Inte favoritfärger: lila, gult
Inga allergier och inga djur hemma.
2 barn 5 och 6 år gamla och ärtan imagen.
Av corona
Jag är med! 8)

Inga önskemål alls, bara lite info och inspiration för den som har svårt att komma igång:
Jag är student, sista terminen innan mammaledigheten.
Favoritfärger: naturnära fäger samt grönt i alla nyanser, rött, vinrött och djupt lila.
Inte favoritfärger: neonfärger, rosa och "klatchigt"
Har en son som är snart 2,5 år och en skrutt i magen som kommer till sommaren.
Jag bor på landet. Är intresserad av djur, natur och handarbete.
Jag har katter och hästar.
Är med!

Lite info om mig:

Syr, stickar, virkar, scrappar. Tycker om att vara ute i naturen. Har inga önskemål, men har inte plats för prydnadssaker :wink: . Döttrar, 3½ år och 4 veckor. Använder tygblöjor. Är mycket för naturmaterial och ekologiskt. Drömmer om gård på landet.
Inga allergier, men två vackra kissekatter hemma :wink:
Av Britt
Jag tror minsann jag ska försöka vara med igen, även om det varit lite trögt den här månaden pga sjukdom och nytt jobb mm :).

Gillar att bli överrraskad, så vad som helst går bra, bara det är användbart på något vis, prydnader undanbedes vänligt men bestämt. Har tre barn. Inga allergier av något slag i familjen. Vi har inte några djur (pojkarnas pappa är allergisk, men det påverkar inte min familj så mycket).

Och förresten - född i mitten på 60-talet och 70-tals grejor är INTE, repeterar INTE, min stil :D. Alltså inte brunt och orange... Annars går vad som helst bra!
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Har funderat länge nu och jo, jag ska vara med. Har en liten ide om vad jag vill göra!

Jag bor på landet, barnen är 5 och 2 år, gillar praktiska saker, prydnadssaker håller vi som bäst på att rensa ut, favoritfärgen är röd, virkar, stickar och scrappar.
Användarens profilbild
Av Annika E
Fryle skrev:Jag skulle föredra att det inte var alltför mycket önskningar, mer kanske lite upplysning kring vem man är. Annars är det lätt att jag som givare känner mig pressad och den som får kan bli besviken om önskningar inte uppfylls.

Det enda jag vill säga om önskning i bytet är att jag önskar mig bruksföremål och ingen prydnadssak. Sedan kan det vara kläder, väska, leksak, hushållsföremål... bara det kan användas till något.
Jag håller med. För mycket önskningar ger inget utrymme för kreativiteten....

Jag anmäler mig! Och som Fryle så önskar jag nåt som går att använda. :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?