Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
Är det inte typ sånt i vattenringsjalar, sånt där nätaktigt tyg? Funderar på att sy ett par vattenringsjalar.

Haha, jag är bäst på att förklara :D
Av Jinxan
Just nu försöker jag att inte ha blått (eller rött), av någon anledning så har min sjalgarderob blivit mestadels blå och röd :D Ville försöka förnya mig lite

Tack i alla fall! :tumup:
Användarens profilbild
Av jazoo
Då antar jag att du inte vill ha röd heller? Om det är en vattenringsjal du är ute efter så har jag annars en tygbit i rätt strl + alu-ringar strl small, dock inte ihopsytt. Intressant?
Av Jinxan
jazoo skrev:Då antar jag att du inte vill ha röd heller? Om det är en vattenringsjal du är ute efter så har jag annars en tygbit i rätt strl + alu-ringar strl small, dock inte ihopsytt. Intressant?
Hittar jag inte tyg på måndag så kanske jag kan köpa ditt? :hmm: Får väl kanske fortsätta på rött i sjalgarderoben :D
Användarens profilbild
Av jazoo
JinxLinda skrev:
jazoo skrev:Då antar jag att du inte vill ha röd heller? Om det är en vattenringsjal du är ute efter så har jag annars en tygbit i rätt strl + alu-ringar strl small, dock inte ihopsytt. Intressant?
Hittar jag inte tyg på måndag så kanske jag kan köpa ditt? :hmm: Får väl kanske fortsätta på rött i sjalgarderoben :D
Hör av dig bara! (Skicka gärna pm ifall jag glömmer kolla tråden).
Användarens profilbild
Av SoFaD
calletex har haft vet jag, ute i det där tältet de hade/har(?). kolla där!
Användarens profilbild
Av ms_chili
Stoff och Stil?
Har för mig att jag köpt där... Om det nu är sånt där håligt du menar :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?