Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Trista
Hej,

Jag behöver lite tips. Jag håller på och syr tröjor och har en liten snutt brunt elefanttyg kvar och jag tänkte att man kunde komplitera med brunt tyg. Det var inte så lätt att hitta rätt nyans brunt tyg. Vad kan jag få tag på rätt nyans, givetvis skulle jag kunna ta vitt tyg, det är ingen bra kombination just nu min son och vitttyg...

Snälla har någon nått tips eller råd

//ewa
Användarens profilbild
Av Stark
Rott ar ju ganska snygg ttill brunt. Eller gult eller orange. Eller varfor inte typ kornbla? Eller nagon klatschig ljusare gron nyans?
Av Trista
Cilia skrev:Rott ar ju ganska snygg ttill brunt. Eller gult eller orange. Eller varfor inte typ kornbla? Eller nagon klatschig ljusare gron nyans?
Hm det kanske jag ska prova var helt insnöad på att tyget skulle vara brunt. Har inte tänkt på att det kanske skulle vara snyggt med gult och orange. Tack för tipset.

Få se om man kan hitta något snyggt tyg som martchar...

Sista utvägen blir annars att ringa jofoxe jag är bara lite snål jag ska inte ha så jätte mycket tyg...

//ewa
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?