Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av knutis
Jag ropade in lite fina trikåer på tradera av Tradera-Eva, eller vad hon nu kallas. Detta var i våras och dessa två bitar har mest blivit liggandes. Jag kan inte riktigt komma på vad jag ska använda dem till. Trikån är ganska tjock och jättefin kvalité. Men jag kommer inte överens med färgerna tror jag det är. Men det är det kanske någon annan som gör :roll: . Så vill ni byta med mig?

Båda tygerna är rundsydda och ligger på 80 cm enkel bredd. Det lilaorangröda är inte klippt i alls och är dryga 1m långt. Det andra är också drygt 1 m långt med klippt från ena sidan lite sluttande uppåt. Det smalaste stället är 30 cm.

Bild

Någon som vill förbarma sig?
Användarens profilbild
Av knutis
Aha, ja du! Velour gillar jag just nu mycket. Men annan trikå går också bra gärna likvärdig i kvalité alltså lite tjockare. Randig eller mönstrad eller enfärgad :D vad har du?
Användarens profilbild
Av melon
knutis skrev:Aha, ja du! Velour gillar jag just nu mycket. Men annan trikå går också bra gärna likvärdig i kvalité alltså lite tjockare. Randig eller mönstrad eller enfärgad :D vad har du?
lite av varje 8) skickar PM
jag byter också gärna mot den lila-orangea om melon inte vill ha allt (fast det var ju så klart inte jättemycket så chansen är kanske inte så stor). jag har dessutom inte särskilt mycket trikå, men väldans mycket vävda retrotyger om det skulle vara intressant.
Användarens profilbild
Av knutis
AnnaBanana skrev:jag byter också gärna mot den lila-orangea om melon inte vill ha allt (fast det var ju så klart inte jättemycket så chansen är kanske inte så stor). jag har dessutom inte särskilt mycket trikå, men väldans mycket vävda retrotyger om det skulle vara intressant.
Ja, jag hör av mig ifall Melon skulle ångra sig eller inte vill ha allt. Retrotyger kan vara intressant, det beror lite på förstås.. :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?