Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tulasi
Jag vill sy tygkorgar, typ likande dessa

Bild

men jag känner mig som en jubelidiot, för det blir bara fel.... :oops: får inte till måtten så det stämmer.... :oops:
Nån som kan hjälpa med lämpliga mått? Diameter på botten och sen omkretsen på cylindern runt.
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
HIttade nål och tråds sida där dina bilder finns och såg denna beskrivning med mått på denna sida: http://www.bloglovin.com/blogg/36658/med-nl-och-trd
Höjd: (ej nedvikt) ca 20cmDiameter: 13cmOmkrets: 44cmTvå vändbara tygkorgar.

Sybeskrivningen hade du kanske redan, men den saknade ju alla mått... Finns här i alla fall: http://mednalochtrad.blogspot.com/2008/ ... erier.html
Senast redigerad av Mamma Eli den mån jan 19, 2009 21:15, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av AnnaBanana
kan du inte bara klippa ut en lämpligt stor botten och sen nåla fast tyget runt om så du ser att du har så det räcker innan du klipper, så gjorde jag men jag är ganska haffsig av mig :oops:
Användarens profilbild
Av jazoo
Tassar för att jag vill också sy såna!
Användarens profilbild
Av glis
melon skrev:Är inte omkretsen: diameter*pi? :minns inte mattelektionerna längre: :oops:
Så är det, fast det skrivs väl som 2*radien*pi, men det är ju samma sak. Glöm inte sömsmån...
Användarens profilbild
Av melon
glis skrev:
melon skrev:Är inte omkretsen: diameter*pi? :minns inte mattelektionerna längre: :oops:
Så är det, fast det skrivs väl som 2*radien*pi, men det är ju samma sak. Glöm inte sömsmån...
:vågen: just det. visste att det var något fel men jag tänkte ju iaf rätt :tumup:
Av Emmiez
Jag ser fram emot bild när det är klart ;)

Jag kanske också skulle ge mig på att sy tygkorgar :)

melon skrev:
glis skrev:
:vågen: just det. visste att det var något fel men jag tänkte ju iaf rätt :tumup:
Det ni säger är samma sak :)
2* radie är diametern, eftersom radien är halva diametern :D
Av Emmiez
Erika777 skrev:Bild
den borde ju finnas på sjalbarn :tumup:

BildBildBildBild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?