Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shuna76
Igår hämtade jag ut lite tyg bl.a 6 yard bambuvelour, vad jag nu ska med så mycket till :hellu: nåja, det går väl åt så småningom..men knappast innan nästa omgång kommer :lol: jag tänkte i alla fall testa att färga en del, men frågan är var jag ska använda för färg? Tror ni det funkar med Nitor eller Herdins?
Användarens profilbild
Av Diglet
vad används veouloren till i blöjan? (om det nu är blöjor du ska göra) är det för torrt motrumpan eller absorbtion?
Användarens profilbild
Av knutis
Visst borde det gå att färga. Jag har för mig att jag läst om det någonstans :hmm: ...
Användarens profilbild
Av teres
Läst att det går att färga på samma sätt som bomull, men att det blir lite skillnad i färg (vad skillnaden består i, det vet jag inte). På någon webshop färgade de med reaktiv färg (ingen aning vad det är!) spännande!
Användarens profilbild
Av Shuna76
LisaLisa: jag använder det på insidan av blöjan istället för microfleece eller fuskmocka..det blir mjukt & gosigt mot rumpan, men fungerar inte riktigt på samma sätt som fleece/mocka utan barnet känner att det blir blött.

Ja, det borde ju gå att färga..kanske blir lite flammigt? :hmm: Jag får testa helt enkelt..frågan är ju vilken färg jag ska börja med? *beslutsångest*
Av eamane
Testa med en liten bit först? Även om det blir flammigt kan det ju bli snyggt flammigt :)
OT men vart köper du bambutyger på metervara? :mitvit:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?