Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lilla trasdockan
har testat M-metoden när man gör byxor, de vita gjordes igår på vanlig maskin och kaninerna fick ta oskulden på min nyinköpta bättre beggade huskylock :D

Nu har jag sytt 2 till, dessa kaniner med mudd nertill kanske ska flytta till Tim 6månader :D
Och retrobyxorna får stanna hos Anna (de blev för små :cry: ), jag bara älskar tyget, men ska sy ett par till som kanske får flytta till nån annan ;)
Bilagor
(71.56 KiB) Nerladdad 209 gånger
Senast redigerad av lilla trasdockan den tor jan 15, 2009 14:41, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av zandrama
Snygga! :tumup:
Användarens profilbild
Av AnnaBanana
va bra det blev. kul med ny maskin. jag har börjat på dina byxor men du kanske vill sy färdigt dem själv nu :wink: fast jag vill gärna göra det för jag har stora planer för uggletyget :mrgreen:
Av lilla trasdockan
tackar :D
Annabanana, du får gärna sy dem så kan jag rita av dem å sy fler egna sen :wink:
och nu blir jag ju nyfien på vad du ska göra med ugglorna.
Av lilla trasdockan
naimiez skrev:Fina! :tumup: M-metoden??
tror det var du som visa den här på sb, när man lägger tyget i ett M, lägger ett par byxor som sitter bra uppepå å klipper.
Användarens profilbild
Av naimiez
Alecsandra skrev:
naimiez skrev:Fina! :tumup: M-metoden??
tror det var du som visa den här på sb, när man lägger tyget i ett M, lägger ett par byxor som sitter bra uppepå å klipper.
Doh :duh: OK :rodna: har inte hört det ordet förut..... ;-) var beskrivningen lätt att följa?
Av lilla trasdockan
naimiez: ja den var toppen. försökte dock förlänga dom så det skulle bli hängselbyxor men fick inte till det, tyvär
Av lilla trasdockan
*puffar* 2 nya byxor blev det idag
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?