Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Nytt år och ny tröjmodell. Dottern har beställt det rosa prickiga tyget och banden som sitter på ärmarna (med rådjur och ekorrrar, detaljbild finns i bloggen). Sedan fick mamma göra resten. Den sitter otroligt bra på och jag förstår att modellen har gått som en löpeld genom tyska pysselbloggarna förra året.

Det är fler sådanahär tröjor på gång, men jag väntar på bandleverans från tyskland.

Bild
Användarens profilbild
Av Kaja
Tack! Det är kanske inget nybörjarprojekt precis, men modellen är inte så knepig fakiskt. Det är mest en långärmad t-shirt, fast sedan är det ju banden och att det är många mönsterdelar som gör det lite mer komplicerat. Men, mönstret var jättebra och jag hade inga problem att läsa de tyska instruktionerna heller, så det gick över förväntan.

Nu håller jag på och letar fler mönstrade tyger att kombinera ihop med...
Användarens profilbild
Av Kaja
Maddemoa skrev:Hon kommer att bli söt som socker :love:
Moas kommentar var, en såååån vill ja ha.
:D

Och då är det ändå HENNES favorit. Min favorit är inte bloggad ännu... Fast, det är osäkert på om unga fröken kommer att vilja ta på sig den. Vi får väl se...
Användarens profilbild
Av Kaja
kvarnvik skrev:Jättefin tröja kaja!
Nästa nummer av ottobre har nåt i lite liknande stil: Bild
(inte jättelikt, men kombinerade mönster)
Ja. Tittar man på orginalmönstrets bilder så är det otroligt likt. Det finns flera varianter av mönstret. Ett av dem har puffärm och ett av dem har dropplinjen i halsen... Sedan får man fantisera själv.

Själv gillar jag Mini-Bodens kläder jättemycket och tillhör väl den mer sparsmakade grenen av Farbenmix tröjor...
Användarens profilbild
Av glis
Minibodens? Farbenmix? Här finns mer att hämta tror jag bestämt, upplys mig, snälla!

Jättefin tröja. Nu är jag inte så lite nyfiken på din favorit, låter som om den kanske inte är lika rosa?
Användarens profilbild
Av Kaja
glis skrev:Minibodens? Farbenmix? Här finns mer att hämta tror jag bestämt, upplys mig, snälla!

Jättefin tröja. Nu är jag inte så lite nyfiken på din favorit, låter som om den kanske inte är lika rosa?
Boden finns här: http://www.boden.co.uk/en-gb/Girls-Tops ... hirts.html

Och mönstret som jag har sytt efter är Farbenmix http://www.farbenmix.de. Modellen heter Antonia, men jag har köpt flera andra modeller därifrån också. Bjarne skjortan har jag sytt upp sedan tidigare och nästa projekt blir jeans till barnen. Sedan har jag ytterligare några mönster på lager som jag vill testa. Som sagt. Jag har knappast uppfunnit hjulet. Under förra året så sydde ALLA tyska pysselbloggare Antonia-tröjor. I olika varianter. Möjligen så kan jag hoppas på att ha tillämpat mönstret ovanligt snyggt.

Min favvis kommer i bloggen i morgon. Jo. Det är rosa, men med en del grönt inblandat. Jag har även en blå och en röd tröja som är på gång, men det är lite fållar och avslut kvar på dem. Och just nu så är det mitt i bokslutet så det blir inte mycket sytt...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?