Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Min faster hade fyra pärmar "Handarbetsbiblioteket" från 70-talet :D Jag tog hand om två, de med sömnad och sticknig virkning.

Det finns mycket snygga modeller på klänningar och bebiskläder så jag var jättelycklig och tänkte att jag funnit en skatt tills jag insåg att det inte fanns något mönsterark :(
En sådan skatt kom jag också över på en loppis för många år sedan. Saknar fortfarande mönsterarken men använder bilderna som inspiration :D
florin skrev:
marlene skrev:jag vet inte om det är samma pärmar, men jag har fyndat i mammas garage och hon har sparat även mönster :vågen: fast jag vet inte vart jag har stoppat dom, utom den om sömnad för den är här
De är ju hos mig :tumup: Jag hade ju alla pärmar men den med sömnad gav jag tillbaks vid nått tillfälle...
Men om du har (Marlenes) mönster, skulle man kanske kunna få låna då :wink:
florin skrev:
marlene skrev:jag vet inte om det är samma pärmar, men jag har fyndat i mammas garage och hon har sparat även mönster :vågen: fast jag vet inte vart jag har stoppat dom, utom den om sömnad för den är här
De är ju hos mig :tumup: Jag hade ju alla pärmar men den med sömnad gav jag tillbaks vid nått tillfälle...
Mäh jag var helt hundra på att jag hade tagit dom nån gång :duh: jaja men då vet jag ju vart dom är åtminstone, jag har undrat vart dom hade försvunnit.
AnKa skrev:
florin skrev:
Jag tror att mönstrerna är här, åtminstone det som är till sömnads pärmen. Men jag är inte hundra om det är samma pärmar... måste gå och se vad dom heter
marlene skrev:
AnKa skrev:
florin skrev:
Jag tror att mönstrerna är här, åtminstone det som är till sömnads pärmen. Men jag är inte hundra om det är samma pärmar... måste gå och se vad dom heter
Jo, mönstrena har du hemma :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?