Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Groover
Jag håller på att virka efter ett mönster (ett överkast) och nu när första figurerna har blivit klara så undrar jag om jag inte har tolkat mönstret fel. Det står i beskrivningen att "en ruta motsvarar två halvstolpar" och det har jag tolkat som att det motsvarar två halvstolpar på bredden och två varv på längden. Men figurerna ser så bulliga ut. Kan det vara så att en ruta betyder två på bredden och ett på längden? :hmm: :? :roll:

:help:
Användarens profilbild
Av Groover
ellla skrev:jag skulle tolka det som att en ruta är två stolpar brevid varandra. Men om det blir lite annorlunda så blir det bara ännu specciellare!
Men hur ska man tänka på längden? Är en ruta ett varv eller två?
Användarens profilbild
Av AnnaBanana
Groover skrev:
ellla skrev:jag skulle tolka det som att en ruta är två stolpar brevid varandra. Men om det blir lite annorlunda så blir det bara ännu specciellare!
jag tänker ett varv, att en ruta består bara av två stolpar bredvid varandra.
Användarens profilbild
Av eM
Ingen hjälp men, virkar du ett överkast till en stor säng alltså...?! :hmm: :whut: :urule:
Användarens profilbild
Av Groover
eM skrev:Ingen hjälp men, virkar du ett överkast till en stor säng alltså...?! :hmm: :whut: :urule:
Nej, är du galen? :wink: Det ska blir ett överkast till Olles säng. :D Fast det är stort nog om man säger så.. Och nu måste jag nog repa upp det som jag har virkat, för jag tror nog att jag har tolkat mönstret fel. :evil:
Användarens profilbild
Av Groover
AnnaBanana skrev:
Groover skrev:
Det är nog så. Suck, repa upp. Buhuu.
Användarens profilbild
Av eM
Aah men oj jisses iaf, att du orkar :app: May the force be with you och hoppas du får det rätt nu utan för mycket extra jobb!

Och vad hände med helgträff eller nåt, vi saknar er! :heart:
Användarens profilbild
Av Groover
eM skrev:Aah men oj jisses iaf, att du orkar :app: May the force be with you och hoppas du får det rätt nu utan för mycket extra jobb!

Och vad hände med helgträff eller nåt, vi saknar er! :heart:
Om man virkar slipper man rätta argumentationsanalyser. Har inte löst det där med hur rättandet ska ske utan min inblandning bara. :roll:

Nä, vad hände egentligen med helgträffen? Vi får boka ngt snart!!
Användarens profilbild
Av AnnaBanana
Groover skrev:
AnnaBanana skrev:
Groover skrev:
Det är nog så. Suck, repa upp. Buhuu.
såja, det kommer bli så fint tillslut ska du se :letar efter den där filuren som klappar en annan filur på huvudet men hittar den inte:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?