Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av HomeRiver
Måste bara tipsa om fina randiga tyget Randi på Åhléns. Det är randigt i härliga färger, diagonaltvävt och kostar runt en hundring per meter. Finns på deras hemsida just nu i varje fall, där kan man också söka på vilka butiker det finns hemma i. Jag föll pladask! Det har funnits ett bra tag vad jag förstår, men jag hade missat det.

Jag skulle gärna sy av det om jag kunde prioritera det inköpet, men tyvärr inte. Är det någon som har använt det och kan berätta om det fungerar bra att använda också?
Användarens profilbild
Av jazoo
Det är jättesnyggt!! :love:

Jag vet att det är flera här som använt det tyget till att sy MT mm.
Användarens profilbild
Av camsch
Jag har sytt en skötväska och ett par fodrade fodral av det tyget. SKA sy ett överdrag till min sele också av det (men har inte lyckats få tummen ur - än). Älskar också tyget! Passar till allt och jag blir glad av det.

Det är rätt mycket diagonalstretch i det, vet inte om det passar som långsjal riktigt. Känns aningen stelt, men det går kanske över med använding. Men som mei-tai tyg är det nog vara perfekt.
Användarens profilbild
Av millla
Jag har sytt två MT med det tyget i sittdelen, Åhlens Hanna (enfärgat) i axelbanden. Snyggt blev det, och skönt. Gillar det tyget jättemycket!
Användarens profilbild
Av Caroline
Jag köpte det som gardiner. :-) Trots att jag inte har ett bärbarn längre så tänkte jag för mig själv att det tyget skulle bli jättefint till en MT. Som tur var blev det fint som gardiner också. :-)
Användarens profilbild
Av jazoo
Dorotea skrev:Jag undrar om jag kanske inte behöver en bärpåse i det tyget. 8)
Eller hur! :love: Och jag behöver definitivt en MT i det också...
Användarens profilbild
Av jazoo
Dorotea skrev:
jazoo skrev:
Om jag köper 2m och delar det på mitten, vill du ha ena halvan då? Till en bärpåse alltså :)
Vad pratar vi om för pengar? (Jag har egentligen köpstopp)
Användarens profilbild
Av jazoo
Dorotea skrev:
jazoo skrev:
Dorotea skrev:
jazoo skrev:
Om jag köper 2m och delar det på mitten, vill du ha ena halvan då? Till en bärpåse alltså :)
Vad pratar vi om för pengar? (Jag har egentligen köpstopp)
Det verkar kosta 99:-/metern så det borde bli 99:- då för hälften av 2 meter. 8)
Du, jag softar på det lite. Jag kommer inte sy på ett tag, så jag tar det sen när kassaflödet ser lite bättre ut. Men lägg ut en annons, det finns säkert någon annan som nappar!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?