Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sanfora
Jättemjukt och fint trikå/muddtyg i blågrönt, eller kanske grönblå? Den är alltså grön, med en ton mot blått. Tubstickat 87 cm i tub, dubbel bredd om man klipper upp. 170 cm långt. Eftersom jag köper tyger med hjärtat mindre än med hjärnan så har jag dålig koll på priser. 100 :- ?
Bild

Gud, så glad jag var när jag lade vantarna på detta, men det var snart 1 år sedan och det blir inget av det...! det ligger i skåpet som ett dåligt samvete, det finns tyger som tål att förvaras ett tag, men det här kräver mer tycker jag. Det behöver komma till användning. Drygt 90 cm i bredd, stadkanter på båda sidor. ca 240 i längd. På bilden är tyget dubbelvikt på längden. 200:- ?
Bild

Bild

2 st halvtunna längder, 80% bomull och 10% lin. (Köpesydda som kanal-gardiner) Ca 116 i bredd, drygt 2 meter i längd per styck. 50 spänn styck?
Bild

Ni betalar porto. Ni är välkomna att pruta :-)
    Användarens profilbild
    Av Ester
    florin skrev:Tyget i mitten är ju jätte fint men svårt att få ut nått vettigt av det när mönstret bara är i cirklarna... Hur stora är de blommiga cirklarna?

kan du inte sy några fina väskor som vi kan få köpa av dig sen florin?
    Användarens profilbild
    Av florin
    Elin skrev:
    florin skrev:Tyget i mitten är ju jätte fint men svårt att få ut nått vettigt av det när mönstret bara är i cirklarna... Hur stora är de blommiga cirklarna?

kan du inte sy några fina väskor som vi kan få köpa av dig sen florin?

Hohi, jo det kan jag ju såklart men då måste du ge mig TID i present först :tumup:
    Användarens profilbild
    Av Sanfora
    Sorry, klart jag skulle ha någon storleksreferens, här en dvdfilm:

Bild
    Bild
    Användarens profilbild
    Av Sanfora
    Ashe skrev:Jag är väldigt intresserad av muddtyget! :)
    Det är ditt, om du vill ha det? Har ingen bra våg nu, men ska kolla vad det väger snarast.
    Användarens profilbild
    Av tigercake
    haha skulle vilja lägga vantarn apå EN ruta av mittentyget 8) En såndär blomcirkel med luft runtikring..ja ni fattar inte BARA blommorna. :roll:

Skulle vilja sy ett bakstycke till min patapum som kommer i veckan av det! :D
    Användarens profilbild
    Av Mammut
    Jag är intresserad av mittentyget, men kanske inte hela. Någon som vill dela? (om det inte redan är sålt förståss)
    Jag delar gärna med dig! om det är ok med TS förstås...?!
    Användarens profilbild
    Av Mammut
    Neeej! Jag är helt virrig! tänkte helt fel med måtten... Ångrar mig.. :oops:
    long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?