Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helen
Dottern var lagom avundsjuk över att kusinen på julafton fick flera saker med Kitty på och hon ingen alls fast än det stått överst på önskelistan.

I kväll på pysselkvällen pysslade jag lite. Det var meningen att jag bara skulle sätta dit stenarna i kväll, det tar en stund, men pysselkvällen drog ut på tiden och några timmar senare satt jag där med en färdig tröja.

Bilden hittade jag på webben, skrev ut och överförde med hjälp av nålar.

Jag har lagt tröjan/tunikan överst i dotterns garderob. Vad blir reaktionen i morgon tror ni?

Edit: Glömde skriva att den är hemsydd, det framgick kanske inte. Tygerna är de enfärgade interlockbomullen från jnydesign.

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Nu har hon ätit frukost och tittat i sin garderob. Den fick godkänt. Jag fick vika den två varv i ärmarna, men tyget är inte tvättat ännu så det blir nog precis lagom.
Det får bli klänning nu och tunika lite senare.
Senast redigerad av Helen den tis dec 30, 2008 11:56, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Keke
så fin, vad duktig du är :tumup:

Har hon sett den ännu?
Användarens profilbild
Av Helen
Det är bara jag som är vaken i den här familjen. Resten ligger och snusar förnöjt i sina kuddar.

Jag känner mig lite som ett barn på julafton, lite pirr i magen så där. Ganska kul faktiskt. :wink: Det är kul att skapa saker för andra!

Går hon med på det kanske det blir livebilder senare
Användarens profilbild
Av Therese
Helen skrev:Det är bara jag som är vaken i den här familjen. Resten ligger och snusar förnöjt i sina kuddar.

Jag känner mig lite som ett barn på julafton, lite pirr i magen så där. Ganska kul faktiskt. :wink: Det är kul att skapa saker för andra!

Går hon med på det kanske det blir livebilder senare
:eld: Har hon vaknat nu? :app:
Användarens profilbild
Av Isanna
Åh vilken present! Vad rackrns glad hon kommer att bli! :vågen: :vågen: :vågen:
Av Umma
:love: !! Nu har min dotter sett den :vågen: och lagt in en beställning...var har du köpt stenarna, hur gör man, har du gått efter någon beskrivning? Tacksam svar till pysselstressad mor....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?