Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Krapplack
Visst måste väl många här ha sytt nyckelband?

Jag funderar på att ge mig på ett... Vi bär passerkort på jobbet och jag har mitt i ett tråkigt reklamband.

Ni som har sytt sånt, eller liknande - syr man från avigan och sen kämpar med att vränga, eller syr man ihop två bitar rakt på rätan?

(Om jag har gett upp - kanske är det någon som vill sälja ett band till mig :hide: )
Användarens profilbild
Av Anna
Jag har strukit väl och sytt från rätsidan, det blev fint ändå.
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag använde min kantbandsvikare och så vek jag dem dubbelt och sydde ihop dem. I ändarna så sydde jag ihop dem och sydde sedan ner själva sömsmånen. Gör man det i en skarv (kolla gärna på ett köpt band) så syns det inte mycket.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Har inte sytt nyckelband men väl nyckestroppar och då har jag klippt en rätt bred remsa tyg och sedan vikit och strukit noga (ser ut som ett gigantiskt snedslåband som man vikit ihop) och sedan sytt från rätsidan. Tycker det har sett ok ut och det har blivit skön stadga i bandet även om tyget är rätt tunnt! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?