Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Så äntligen var den klar.... :siishah: tur att sjalbarn finns, kunde surfa in här för att få den där behövliga sparken i baken för att göra klart F´s julklapp...

Förlåt Karin Vassara för att den liknar dina modeller, min lite har jag snott från min grönlandsmössa ( rundresåren bak som reglerar stl)

Mönstret har jag klurat ut själv, ihopkok av olika mössmodeller... Sydde en toille i fultyg först...

Det jobbiga var att mina skinnbitar var för små så jag var tvungen att lappa ihop den :( bökigt men det gick...
fodrad med fleece förutom runt öron panna och nacke där det är päls.
Bild
frammifrån

Bild
ena sidan

Bild
andra sidan

Bild
Bak...

Och så några bilder på modellen/ den som skall få mössan (blir överaskning till pappa i allafall och F skvallrar ju inte :wink: )
Bild
Bild
Bild
Anjapanja skrev:Väldigt mycket sötare än Vassaras modeller! Bra att du ryckte upp dig och gjorde klar! Duktig duktig!!! :tumsup:
:D Det tycker jag med! Att det var duktigt av mig! :Hahaa: gillar hans pose på sista bilden....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?