Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sia
#7105875
jamen vafan, tur att jag inte har anmält mig till februari-bytet, för hela feb. lär ju gå åt till att fundera på vad mer jag ska skicka till min pyssel-mottagare för att komplettera paketet jag skickade i fredags :roll:
Ja, ja, vi får se om dom första grejerna blir godkända först....
Märks det att jag har ångest över att mina grejer inte har kommit fram än? :hide:
Av Emmiez
#7105894
Sia skrev:jamen vafan, tur att jag inte har anmält mig till februari-bytet, för hela feb. lär ju gå åt till att fundera på vad mer jag ska skicka till min pyssel-mottagare för att komplettera paketet jag skickade i fredags :roll:
Ja, ja, vi får se om dom första grejerna blir godkända först....
Märks det att jag har ångest över att mina grejer inte har kommit fram än? :hide:
varför skall du komplettera paketet?
#7106185
Emmiez skrev:
Sia skrev:jamen vafan, tur att jag inte har anmält mig till februari-bytet, för hela feb. lär ju gå åt till att fundera på vad mer jag ska skicka till min pyssel-mottagare för att komplettera paketet jag skickade i fredags :roll:
Ja, ja, vi får se om dom första grejerna blir godkända först....
Märks det att jag har ångest över att mina grejer inte har kommit fram än? :hide:
varför skall du komplettera paketet?
Undrar jag med. :hmm:

Emmiez: Jag tänkte inte på att hon kunde strypas av nudlarna :roll: . Du får väl servera dem i en leksaksgryta på 2-årsdagen :wink: . Eller katten kan leka med dem?!
Av Sia
#7106276
Fick bara grymt dåligt pyssel-självförtroende, min mottagares barn blir säkert minst lika nöjda som alla andra,
jag får ta och skärpa mig. Skulle folk börja komplettera pyssel så skulle det ju aldrig ta slut.
Av Emmiez
#7106315
Sia skrev:Fick bara grymt dåligt pyssel-självförtroende, min mottagares barn blir säkert minst lika nöjda som alla andra,
jag får ta och skärpa mig. Skulle folk börja komplettera pyssel så skulle det ju aldrig ta slut.
jag fick faktiskt också lite dåligt samvete, skickade bara en liten skallra, och fick mycket mer tillbaka, och även vad andra skickat har gjort det.
men samtidigt är det ju så att eftersom det inte finns nån gräns för upp eller ner vad som skall skickas så blir det ju såhär att vissa skickar mycket och andra lite. det skall nog bli bra ändå.
Av Emmiez
#7106324
smedsboemma skrev:
Emmiez skrev:
Sia skrev:jamen vafan, tur att jag inte har anmält mig till februari-bytet, för hela feb. lär ju gå åt till att fundera på vad mer jag ska skicka till min pyssel-mottagare för att komplettera paketet jag skickade i fredags :roll:
Ja, ja, vi får se om dom första grejerna blir godkända först....
Märks det att jag har ångest över att mina grejer inte har kommit fram än? :hide:
varför skall du komplettera paketet?
Undrar jag med. :hmm:

Emmiez: Jag tänkte inte på att hon kunde strypas av nudlarna :roll: . Du får väl servera dem i en leksaksgryta på 2-årsdagen :wink: . Eller katten kan leka med dem?!
det e lungt, jag tänkte inte heller på det förän hon tog dom över huvudet. leksaksgryta i 2 års present blir nog bra :lol: katten kan ju inte ha det, då ligger det ju på golvet o då får ju amanda tag på dom ändå ;)
#7106446
Jag har inte kommit iväg till brevlådan idag heller. :nys:
Imorgon skickar jag med det med mannen så det garanterat hamnar på lådan. Usch vad jag skäms! :oops:
Av corona
#7106748
zandrama skrev:Jag har inte kommit iväg till brevlådan idag heller. :nys:
Imorgon skickar jag med det med mannen så det garanterat hamnar på lådan. Usch vad jag skäms! :oops:

Jag också :oops:
Men idag eller imorgon kommer mitt paket hamna på lådan, så det bör vara framme innan helgen... :oops:
Av Sia
#7106847
Emmiez skrev:
Sia skrev:Fick bara grymt dåligt pyssel-självförtroende, min mottagares barn blir säkert minst lika nöjda som alla andra,
jag får ta och skärpa mig. Skulle folk börja komplettera pyssel så skulle det ju aldrig ta slut.
jag fick faktiskt också lite dåligt samvete, skickade bara en liten skallra, och fick mycket mer tillbaka, och även vad andra skickat har gjort det.
men samtidigt är det ju så att eftersom det inte finns nån gräns för upp eller ner vad som skall skickas så blir det ju såhär att vissa skickar mycket och andra lite. det skall nog bli bra ändå.
Det är tur att man inte får av samma som man skickar till ;-)
Äsch, det jämnar nog ut sig med tiden, man får se till att gå med i fler byten. :D
Och jag har ju faktiskt skickat jättefina saker förut, så varför skulle inte det här vara jättefint?
Det stör mig lite dock att paketet som jag skickade i fredags fortfarande inte har kommit fram... :hmm:
(det är nog mest därför jag larvar mig såhär)
#7106857
Jag kan förresten tala om att jag har fått en avi. Jag antar att det kan vara härifrån så därför talar jag om det. Jag fick den i måndags, men är för sjuk för att hämta ut den. Kanske kan jag få K att göra det idag.
Av Britt
#7107030
Emmiez skrev:
Sia skrev:Fick bara grymt dåligt pyssel-självförtroende, min mottagares barn blir säkert minst lika nöjda som alla andra,
jag får ta och skärpa mig. Skulle folk börja komplettera pyssel så skulle det ju aldrig ta slut.
jag fick faktiskt också lite dåligt samvete, skickade bara en liten skallra, och fick mycket mer tillbaka, och även vad andra skickat har gjort det.
men samtidigt är det ju så att eftersom det inte finns nån gräns för upp eller ner vad som skall skickas så blir det ju såhär att vissa skickar mycket och andra lite. det skall nog bli bra ändå.
Den var jättefin! Och jag fick FÖRST!

Och NU mina vänner är även min klar och ligger hos posten. Kommer nog fram imorgon :D!
Användarens profilbild
Av binaem
#7107045
Sia skrev:Fick bara grymt dåligt pyssel-självförtroende, min mottagares barn blir säkert minst lika nöjda som alla andra,
jag får ta och skärpa mig. Skulle folk börja komplettera pyssel så skulle det ju aldrig ta slut.
Var och en pysslar utifrån sin förmåga och ork. Vissa månader orkar man lite extra och andra inte. Och jag tycker att jag tacksamt tar emot vad jag får och är glad att ngn har lagt ner tid på något till mig :loving:
Av Emmiez
#7107401
Sia skrev:
Emmiez skrev:
Sia skrev:Fick bara grymt dåligt pyssel-självförtroende, min mottagares barn blir säkert minst lika nöjda som alla andra,
jag får ta och skärpa mig. Skulle folk börja komplettera pyssel så skulle det ju aldrig ta slut.
jag fick faktiskt också lite dåligt samvete, skickade bara en liten skallra, och fick mycket mer tillbaka, och även vad andra skickat har gjort det.
men samtidigt är det ju så att eftersom det inte finns nån gräns för upp eller ner vad som skall skickas så blir det ju såhär att vissa skickar mycket och andra lite. det skall nog bli bra ändå.
Det är tur att man inte får av samma som man skickar till ;-)
Äsch, det jämnar nog ut sig med tiden, man får se till att gå med i fler byten. :D
Och jag har ju faktiskt skickat jättefina saker förut, så varför skulle inte det här vara jättefint?
Det stör mig lite dock att paketet som jag skickade i fredags fortfarande inte har kommit fram... :hmm:
(det är nog mest därför jag larvar mig såhär)
har personen i fråga skrivit här i tråden? annars kanske hon fått men inte haft möjlighet att skriva. Den kommer nog fram snart.
Av Emmiez
#7107405
Britt skrev:
Emmiez skrev:
Sia skrev:Fick bara grymt dåligt pyssel-självförtroende, min mottagares barn blir säkert minst lika nöjda som alla andra,
jag får ta och skärpa mig. Skulle folk börja komplettera pyssel så skulle det ju aldrig ta slut.
jag fick faktiskt också lite dåligt samvete, skickade bara en liten skallra, och fick mycket mer tillbaka, och även vad andra skickat har gjort det.
men samtidigt är det ju så att eftersom det inte finns nån gräns för upp eller ner vad som skall skickas så blir det ju såhär att vissa skickar mycket och andra lite. det skall nog bli bra ändå.
Den var jättefin! Och jag fick FÖRST!

Och NU mina vänner är även min klar och ligger hos posten. Kommer nog fram imorgon :D!
Så bra :D
Av Sia
#7107907
Jag har fått!
Wille blev jätteglad åt "klokjontil" och "Mis" :app:
Tack DODDIT!
Dom är helt underbara :loving:, Tack!
BildBild
Bild


4ungar ej fått - skickat
binaem fått - skickat
Britt Fått - skickat
corona Fått - ej skickat
doddit ej fått - ej skickat
emmiez fått - skickat
glis fått - skickat
Grönöga ej fått - skickat
lilla07 ej fått - skickat
little_me fått - ej skickat
lotti ej fått - skickat
LumLumLum fått - skickat
maddemoa ej fått - skickat
Sia fått - skickat
smedsboemma Fått- skickat
zandrama ej fått - ej skickat
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 16

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?