Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#7111595
lotti skrev:
lilla07 skrev:Nu har jag fått mitt första pysselbyte! Tack snälla! Sååå fin och välgjord. Jag blev även förvånad av tyngden i dockan. Lilla07 är också helnöjd, passande nog är "docka" ett av de få orden hon säger tydligt. (Alla saxar hålls långt bort.)
Kul att Lilla07 gillar dockan!!! :D :D och bra att saxarna är ur vägen :tumup: ...det var min lilla 06:a som tyckte dockan hade för långt hår och kapade åtskilliga centimeter på ena sidan så jag fick använda hairextensions och göra page istället...... :roll: :D
Jaha, var det det som hade hänt. Jag letade men hittade inga spår efter sax. Den är bara ursöt! Dockan heter nu Lotta (nästan som Lotti) och trivs bra i Lilla07:s utdragssäng.
Användarens profilbild
Av Maddemoa
#7113999
Igår flyttade två urgulliga, hemlösa katter in hit. Perfekta till en allergisk mammas barn!
De heter numera Skottis och Katten och båda fick följa med varsitt barn i säng i går kväll.

Tack så mycket corona :heart: :vågen: De är underbara!
Ska se om jag kan få fotografera dem senare idag.
Av corona
#7115127
Maddemoa skrev:Igår flyttade två urgulliga, hemlösa katter in hit. Perfekta till en allergisk mammas barn!
De heter numera Skottis och Katten och båda fick följa med varsitt barn i säng i går kväll.

Tack så mycket corona :heart: :vågen: De är underbara!
Ska se om jag kan få fotografera dem senare idag.

Så skönt att de blev uppskattade, har haft världens ångest över det här bytet... :oops:

Så här såg de ut när de lämnade mig, men jag skulle gärna se livebilder :heart:

Bild
Användarens profilbild
Av glis
#7115385
Meh! Skärp dig Corona, de katterna var väl INGENTING att ha dåligt samvete för, de var ju jättefina! (Och smidigare husdjur än våran katt som ligger i mitt knä och spinner men fiser jätteilla)
Användarens profilbild
Av doddit
#7120303
Vi har flyttat och varit utan internet senaste veckan.

Tack Britt för den fina sjöhästen :heart: Tyvärr kan jag inte lova någon bild eftersom jag inte vet i vilken låda kamerasladden ligger i :roll:

Vad roligt att ni tyckte om handdockorna Sia :D och bra att du listade ut att de var från mig för jag glömde skriva avsändare kom jag på :oops:
Användarens profilbild
Av doddit
#7120307
4ungar ej fått - skickat
binaem fått - skickat
Britt Fått - skickat
corona Fått -skickat
doddit Fått - skickat
emmiez fått - skickat
glis fått - skickat
Grönöga fått - skickat
lilla07 fått - skickat
little_me fått - ej skickat
lotti fått - skickat
LumLumLum fått - skickat
maddemoa ej fått - skickat
Sia fått - skickat
smedsboemma Fått- skickat
zandrama fått - skickat[/quote]
Av Sia
#7121584
doddit skrev:Vi har flyttat och varit utan internet senaste veckan.

Tack Britt för den fina sjöhästen :heart: Tyvärr kan jag inte lova någon bild eftersom jag inte vet i vilken låda kamerasladden ligger i :roll:

Vad roligt att ni tyckte om handdockorna Sia :D och bra att du listade ut att de var från mig för jag glömde skriva avsändare kom jag på :oops:
Glömde du ju inte! Det stod ju "Minton" på dom, juh!
Bara att söka på sjalbarn efter minton, så såg man ju vem dom var ifrån :wink: ....
#7122747
4ungar ej fått - skickat
binaem fått - skickat
Britt Fått - skickat
corona Fått -skickat
doddit Fått - skickat
emmiez fått - skickat
glis fått - skickat
Grönöga fått - skickat
lilla07 fått - skickat
little_me fått - ej skickat
lotti fått - skickat
LumLumLum fått - skickat
maddemoa fått - skickat
Sia fått - skickat
smedsboemma Fått- skickat
zandrama fått - skickat[/quote]
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?